Jos 28 napsulaista tapaisivat toisensa sovitusti jossain paikassa, niin keiden seuraan hakeutuisit ?

Keille menisit esittämään livenä kysymyksesi ? Kuka olisi äänessä eniten ? Kuka olisi hiljaa, ja huvittuneena seuraisi koko showta ?

Lisätty: 25.08.2009 - 19:02

Ylläpito vois vaikka laskea, mikä olisi keskimääräisesti sellainen pikka Suomessa, minne napsulaisilla olisi tasapuolisesti yhtä pitkät matkat. Veikkaisin jotain Hyvinkäätä, mutta saattaisihan se olla vaikka Mikkeli, kun niin moni on Savosta päin. Sieltä sitten Napsu varaisi jonkun kartanon, Anttolanhovin tai Tertin kartanon, ja siellä sitte kyselisimme ummet ja lammet toisiltamme. Ja jotkut olisivat sitten hiljaa, ja vastaisivat arasti. Olisihan sekin tapahtuma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 16:59

Että itseni lisäksi valitsisin 27 Napsulaisesta. Vaikea homma, yrittäisin jutella kaikkien kanssa, jos siihen vain annetaan vastapuolelta tilaisuus, niitä näitä. Siinä sitten selviäisi kenen seuraan hakeutuisin myöhemmin uudemman kerran.

Kysyjän kommentti

Kukahan jaksaisi tällaiset pippalot järjestää ? Halukkaita taitaisi olla !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 17:01

Minäkin hiljainen ihminen yrittäisin vaihtaa muutaman sanan kaikkien kanssa. Pidempi juttutuokio syntyy tietenkin samanhenkisen ihmisen kanssa, mutta taidan olla isossa joukossa sellainen seurailija sekä kuuntelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:01

Miten niin vain 28 ?. Onhan meitä enemmän. Varmaankin kaikkien mahdollisten kanssa tulisi juteltua. Siinähän menisi aikaakin, ennen kuin kaikkien nimet olisisivat edes tiedossa. Kaulassa pitäisi olla isolla, kuka kukin on. Koko viikonlopun kestävä tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:12

Juh,miksi juuri 28?Jos järjestyksessä olisis,olisin kyllä mukana,mutta vaikea sanoa tilaisuudesta ja missä järjestyksessä kukin hakeutuis seuraan mihin hakeutuis...enpäs osaa sanoa siis 1.2.3. jne.Lappu kaulaan ja menox,Napsu-viikonloppu-turnee ilman napsuttelua!!Ajatuksena varsin hauska ;-D,mukana lupautuisin olemaan,ainakin observoimassa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 18:19

Voi hurjatta, miksi näin vaikeaa kysyt. Minä olen ujo enkä uskaltaisi lähestyä ketään. Se joka hiippailisi siellä syrjässä olisin minä. Sitten sinne soluttautuisi muutama anonyymi, ja ne olisi koko ajan äänessä. Loput jätän arvailujen varaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:27

pahan pistit.. miumaumikon ainakin haluisin nähdä!! ku se aina musta jotain kyselee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:38

Jos tuolla 28 -lukumäärällä tarkoitat näit aktiivisempia (niin kuin luulen), niin kaikkiin haluisin tutustua/kyssäreit tehä varmaankin livenä heitil/teitil, jokainen on niin oma persoonansa ja jokaisel paljon annettavaa/jaettavaa, luulen ma. Ja voip olla viel niinkii, jot se joka 'täällä ääenssä eniten', onkin se hiljasin ja/tai sit päinvastoin;), kyllä se seura sitte noin isos porukas lutviutuis ihan itekseen ja kuten onttopohjaoy sanos, niin vaatis ainakin sen pe-la välisen ajan, jot jotain tolkkuu teitist kaikist sais... Oiskos se sitten toi meitin Guru I:nen valperi, joka siel hiljaa ja seuraisi huvittuneena, tiiä sitten, no en usko, onhaa hän sellanen maailmanmatkaaja ja Napsun eka Guru, joten sulautuis hänkii meitin porukkaan kuin kala veteen ja viel 'varastas' koko 'soun'... ei voi tietää...
P.s. Kuka nää pippalot järjestää ja missä ja koska:) haluu mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 19:09

Mie seurallisena ihmisenä hakeutuisin kaikkien seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 19:25

Sitä on vaikea tietää etukäteen.
En ole ollut sokkotreffeillä, mutta usein olen kuullut puhuttavan, että ihminen on ollut aivan toisenlainen, mitä ennakkokäsitys.
Ehdottaisin kokouspaikaksi näin syksyn jo koittaessa Alanyaa. Ylläpito voisi tingata meille superhalvan matkan. Saattaisi tulla viikko halvemmaksi, kuin viikonloppu Suomessa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 20:22

Minä voisin olla hieman hiljaisempi tapaus, kyllähän minä täällä jaksan pälättää ja paasata mutta ootas vain kuinka hiljaista sitten livenä ollaan. Toki kun tutustuu paremmin niin sitten... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:11

Minä tapaisin mielelläni jokaisen napsulaisen.Ja johan täällä anonyymi ihmetteli kysetulviani.Mielellläni kyselisin kaikilta mitä sylki suuhun toisi.Anonyymin haluaisin ensimmäisenä tavata ihan omana itsenään!Ehkä mieluummin kommunikoin sittenkin näin netin välityksellä napsulaisten kanssa.Onneksi mulla on muutama hyvä ystävä,joiden kanssa "seurustella"livenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:26

kaikkien kanssa,mutta kyllä sieltä joku tai jotkut valikoituisivat etusijalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:06

Miekin ihmetteli tuota 28, mix ??
28 eniten pisteitä omaavaako ??
Vai ketkä mie valitsisin, mix vain 28 ??
Ai, niin . .. miun piti vastata, eikä kysellä . . .
Paljon napsulaisia tälläiseen tapahtumaan, heti ilmoittakaa milloin tavataan !!
Uskoisin melko monen kanssa jutustelevan, oon melko räpä =))
Mutta varmaan sieltä joitakin nousee eturiviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:52

Helpompi olisi sanoa ne pari kolme joiden seuraan en ainakaan hakeutuisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 08:51

Olisi tavallaan mielenkiintoinen tilanne kunhan t-järjestelyt olisivat kunnossa! Savoon en mielelläni lähde mutta Valamon luostari olisi aika hyvä paikka!
Jos saataisiin sponsorirahaa kolmen pvn matka Vilnaan, se on muutenkin edullinen. Tietysti jokainen ehdottelee mielipaikkoja ja neutraali maaperä olisi kaikkien kannalta hyvä...
Etukäteen en koskaan ole tuominnut ketään ihmistä mutta käytäntö tiestysti osoittaa sen ketä kannattaa välttää (kun ei halua kiistoja). Tuo viimeinen esimerkki no tietysti yleisellä tasolla esitetty.
Niin... siellä olisi mielestäni pakko esiintyä anonyyminä...
Mistä tuo luku 28 tulee, täällähän on paljon enemmän ja kaikille vapaa pääsy ilmoittatutumisjärjestyksessä? Reilu peli siis, ei mitään "marttakähmintää".

Lisätty: 26.08.2009 - 08:57

Olen valmis tulemaan mukaan! Mutta teema täytyy olla selvä, eihän nyt kannata pelkästään toisiaan lähteä pälyilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:44

ei ole minullakaan yhtä ylitse muiden , vaan kaikkia ihan kaikka ois tosi hauska nähdä ja enenkaikkea nuo anonyymit ... ne ovat mielenkiintoisia tapauksia .. jotta mukan oisin kans... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:46

Vaikea luetella,kenen seuraan hakeutuisin. Mutta sepä olisi mielenkiintoista, että jokaista vuoron perään porukalla arvuuteltaisiin, että kukas napsulainen se siinä onkaan.