Mitä mieltä olet Kakolan kiertomatkoista?Menisitkö itse katsomaan,miten rikolliset ovat joutuneet kärsimään tuomionsa?

Oletko kiinnostuut ajatuksesta,onko se hyvä idea lomapäivän ratoksi,nautitko sellaisista elämyksistä?

Avainsanat: kakola vankila kiertomatkat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2008 - 08:47

vaikkei nyt itseä niin kauheasti kiinnosta niin, parempi museona kuin rapistumassa vandaalien ja talonvaltaajien kohteena

esimerkkejä maailmalta löytyy, ehkäpä kuuluisin niistä on Alcataz San Fransiskossa, joka on nyt toiminut menestyksellä museona ja turistikohteena jo 35 vuotta.

Lisätty: 02.07.2008 - 08:49

yksi vaihtoehto tietysti olisi tehdä siitä hotelli Helsingin mallin mukaan, mutta sekin tuntuu vähän riskibisnekseltä

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Alcatraz

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2008 - 09:05

Voisin mennäkin, jos sattuisin siellä päin liikkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:24

Itse olen kiinnostunut näistä kierroksista. Olisi mukava nähdä tilat. Ja mahdollista tämä onkin, kun Turussa asun.