Onko sinulla kahvin juotiasi varten ihan oma muki,jota käytät aina?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 07:30

kahvia en juo, yleensä varsinkin aamuisin juon kaakaota, ja sitä juon ihan tuollaisesta tavallisesta valkoisesta mukista. Jos keitän teetä, juon sitä joko 4 desin mukista tai 6 desin mikki hiiri -mukista, niin saa ainakin tarpeeksi kerralla :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 06:55

on sellaisia kermansaven kahvikuppeja , niistä jostain juon kahvini, mutta teemuki on 1 ja ainut ...siitä en viitsi juoda kahvia, sekun on niin valtavan iso...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:33

Minulla on kotona kaksi samanlaista mukia joista kahvini juon. Pakko olla kaksi samanlaista että voin laittaa mukini välillä tiskiinkin. Töissä on myös oma muki, joka pestään aina sillo ku muistetaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:46

Kyllä minulla on oma, tosi iso muki. Aamuisin vaan kahvia juon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:14

Kyllä. Aika iso sinisävyinen Marimekon Primavera-muki ja siihen kuuluva leipälautanen voileipiä varten. Meillä on niitä tasan yhdet kappaleet eikä muut kuin minä käytä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:22

Kahvia juon mistä mukista tai kupista sattuu. Aamun aloitan kuitenkin aina yhdellä teekupillisella, jonka nautin aina samasta isosta teekupista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:36

Minulla on oma venäläisestä tee astiastosta ehjäksi jäänyt yksi kuppi lautasineen,se on minun ikioma kahvikuppi,jostain syystä en pidä mukeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:24

kyllä sellainen iittalan pikku kuppi. .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 09:38

Ei ole
otan tilanteen kukaan kahvi kupin
tai mukin jos tahdon enemmän kahvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:54

Neljä on vaikuitessa käytössä: johtuu siitä pätkivästä muistista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 13:55

no on, tosin en ihan aina sitä käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:59

On oma muumumammamuki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 15:07

En tiedä kumpi kummallakin on kun tuolla mammalla näkyy olevan smanlainen eikä ole pykälää korvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 16:13

ei ole, otan mikä kulloinkin on puhtaana ym:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 17:35

Muutamasta mukista juon vuoroin mistäkin. Tosin yksi tahtoo mennä edelle muista, kun on niin kaunis puna-valkoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:27

Kolme samanlaista vaihtomukia,tilavuus 0,33l,mutta eihän kukaan kaada kuppiaan täyteen,istuu vaan niin hyvin kädessä.Tassikupit tulee joskus katettua på skoj.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:20

En juo kahvia mutta teemukeja on useita ja lähin kouraan tarttuva otetaan kun vesi kiehuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:50

On muki nimenomaan siihen tarkoitukseen jota ei pestä koskaan.Ainoastaan huuhtelu riittää. Se on kahvimuki.