Onko sinun pakko saada aamuisin ensimmäisenä kahvia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 14:45

Ensin kahvi päälle, sitten aamutoimet, voileivän valmistus, ja eikun nauttimaan. Sen jälkeen kiireesti tupakalle raikkaaseen aamuilmaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 04:33

Aamu:
1. Vessaan.
2. Kahvikuppi käteen ja ulos.
3. Lipitän kahvia ja ihmettelen luonnon ääniä.
4. Noin kahden kahvikupin ja 15 minuutin linnunlaulun jälkeen olen ehkä herännyt.
5. Sitten viimeistään on pakko pukea päälle, jottei paleltuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 07:50

ei ensin syön kaurapuuroa ja sitten vasta kahvia , mutta aamulla kyllä kahvia on saatava ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:25

Kyllä ensin laitan keittimen päälle ja kahvia odotellessa aamutoimiani teen, 3 isoa saavia vahvaa kahvia juon aamuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 08:58

Ei, ensin juon lasillisen vettä ja sitten päätän juonko teetä vai kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 09:31

Kun entiset on tyhjennetty niin uuttaa pitää saada ja se pitää saada juoda ihan kaikessa rauhassa. Noin tunti menee aamun kahvikupposten juontiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 10:13

ei, en juo kahvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 13:27

Kyllä. Pakko saada kahvia pari mukia aamulla tai muuten ei käynnisty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 14:01

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:00

juu ensin kahvinkeitin pörisemään sillä välin aamupesut sitten kahvikupillinen,tupakka ja tuorehko sanomalehti kainaloon ja parvekkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 22:45

Kahvia,kahvia ja kahvia sekä tietty aamiainen,pitää jätkän tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 23:28

Kyllä melkein.Illalla "lataan" keittimen valmiiksi.Aamulla unenpöpperössä on mukava vain napsauttaa keitin päälle ja hiippailla koiran kanssa ulos.Lenkiltä palatessa tuoksuu eteiseen asti ihana,valmis kahvi..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 00:32

Aamukahvi on juhlahetki, sattuipa se olemaan kotona tai töissä.