Oletko tyytyväinen MM-kisajoukkueemme suorituksiin?

Avainsanat: mm-kisat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 19:00

Kait ne parhaansa yrittivät. Siihen on tyytyminen vaikka pienoinen pettymys tässä pukkaa pintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 18:53

No eipä ole pahemmin kehumista. voi paremminkin pärjätä. tai helppohan minun kyllä on se sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:11

no en niistä kisoista mitään ihmeellistä ootanutkaan, enkä niitä ole kauheesti edes katsonutkaan, niin eipä tuo minnuu haittaa...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:49

En mitään odottanutkaan ja hyvin vähän katsoinkaan. Eli cibyn kaa ollaan tässä asiassa samalla linjalla =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 19:51

Kisat menivät paremmin kuin hyvin. Keihäsmiehet yltivät kaikki finaaliin ja kaksi oli jopa kuuden parhaimman joukossa, mikä on nykypäivänä kiristyvässä kilpailussa suorastaan loistava saavutus. Pitkämäki nousi korvaleikkauspöydältä jopa viidennelle tilalle. Onko tämä enää edes mahdollista, suoraan sairaalasta? Kesisalo ylsi kesän parhaimpaansa ja toi taas....yllätys yllätys pistesijan. Kinnunen sijoittui kävelyssä yhdennäkseksi, vaikka oksensi kilpailun aikan peräti kaksi kertaa.....suorastaan ihmeellinen suoritus kaiken tuon jälkeen. Pesimme pisteissä selvästi ja suorastaan ylivoimaisesti Ruotsin, joka on sentään Euroopan Superliigassa mukana. Andorran keisarikunta ei saanut edes yhtään pistettä? Voiko paremmin enää mennä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:26

Kyllä päälimmäinen tunne on lievä pettymys, kaikista pistesijoista huolimatta mitalia/mitaleita odoteltiin. Suomalainen lehdistö osaa vielä taitavasti rakentaa mielikuvia tulevista hienoista suorituksista, ehkäpä sen myötä myös pettymykset ovat tavallista suurempia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:23

en ole.. keihäästä olis pitänyt tulla yksi mitali... mut ei se niin tärkeetä.. kun Bolt voitti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:35

Parhaansa jokaine urheilija varmasti yritti. Mutta tokihan ainakin yksi keihäsmitali olisi maistunut makealta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:44

Surkeastihan kisat menivät mutta toisaalta kuka suomalaisista oli tehnyt tänä vuonna sellaisen tuloksen jolla olisi mitalin voinut voittaa? Ehkä Wirkkala olisi ollut lähimpänä mitalia alkukauden suorituksellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 13:23

Kehnosti menivät, mutta menkööt. Uusia kisoja tulee. Toivotaan silloin parempaa. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta urheilijoillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:53

Mielestäni suomalaisten MM-reissu meni ihan putkeen. Kaikki ovat ilmeisesti osanneet kotiinsa eli kukaan ei eksynyt siellä saksanmaalla. Positiivisia näytteitäkään ei ole tiettävästi annettu dopingtesteissä. Kovin montaa loukkaantunutta toimittajaakaan ei näissä kisoissa tullut. Keihäätkin tömähtelivät tantereeseen kun saatiin sovittua ettei ranskalainen pituushyppääjä ja suomalainen keihäsmies ole samaan aikaan suorituspaikoillaan. Ehkä vähän tylsät kisat suomalaisten osalta, mutta muuten ihan jees. Ei muuta kun porilaisten marssi soimaan.