Pissaatko suihkussa ollessasi? Se nimittäin kannattaa päivän uutisen mukaan.

Lisätty: 23.08.2009 - 15:09

Sorry, olin ulkona ja myöhästyin linkin laittamisesta. Kiitos Jumppis kun teit sen puolestani. Niin, muuten vuorikiipeilijät arktisissa olosuhteissa putsaavat hiertymät ja haavatkin pissalla, jos muuta ei ole. Et ei se niin pahaa ole, kuin ajatellaan...puhdas, terve pissa.

Avainsanat: säästö vesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 12:47

Pissaa suihkussa - pelasta maailma?
yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...origin=rss
Haavaan pissaminen paransi ennen haavat ja tulehdukset.
paholaisen-asianajaja.blogsp...eeksi.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 11:56

en ikinä ainoastaan siihentarkoitukseen olevaan pyttyyn.. hyi hitsi, en kyllä pesis suihkukaappia , jos sinne pissattaisiin.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:01

Mitä ihmettä, en ikinä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 12:09

En todellakaan, wc-pönttö on sitäkin varten keksitty. Ukoista sen voisi kyllä uskoakin. He kun muutenkin merkkaavat nurkat ja tolpat kuin koirat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:18

Ei ole tapana.
Viitsitkö linkittää, missä moinen "uutinen" on?
Aika iljettävä ajatus, vaikka veden mukana se pois huuhtoutuukin, niin hajua taitaisi jäädä?
Mitäs Ida oikein vihjailee? So,so!

Lisätty: 23.08.2009 - 13:02

Kiitos linkistä Jumppis.
Miehet pelastavat maailman kuseksimalla nurkkiin. =) Idakin voisi ottaa mallia. Logokuvasta päätellen taitaa olla aika hätä? ;-)
Meduusan pistoon virtsa on oiva ensiapu ja useimmiten saatavillakin, vaikka olisi autiolla saarella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:26

En todellakaan ja enkä halua että muutkaan perheenjäsenet suihkukaapissamme sitä tekevät, meillä on 2 vessaa sitä toimintoa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:43

En todellakaan. Laitatko linkin uutisesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:47

Ennen suihkua/saunomista hoidetaan nää pissimishommat siihen tarkotettuun pömpeliin ja sitten vasta pesuhommat... eli PPP = pisut, pesut, pyyhe...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:54

hygieniallisista syistä en pissi suihkuun. kyllä maailmaa voi jollakin toisella tavalla pelastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:54

Eh... en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:22

En oo pissannu suihkussa enkä pissaa !!
Hyi, voin vain kuvitella sitä löyhkää mikä siitä jää. Tai ei edes tarvitse kovasti kuvitella, riittää kun menee yleisiin vessoihin... ... haisee !!!
Siis jos tuohon on uskominen, niin miehethän ovat yrittäneet tätä maailanpelastusoperaatiota jo vuosikymmeniä... ;)
Mie en tähän projektiin mukaan lähde.
Kuskoon ken haluaa =) mutta ei meidän kylppärissä !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:32

En tietenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:54

No tämä riippuu kyllä hädästä. joskus niin kyllä teen jos kova hätä on alakerrassa ei ole vessaa saunan yhteydessä. Mutta kyllä se hyvin on pois huutoutunut meiltä. mutta tämä ei kyllä ole yleensä tapana. Älkää NYT HYVÄT NAPSULAISET AJATELKO ETTÄ MINÄ EPÄ SIISTI. POIS SE MINUSTA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:10

En sitä tee vessan pönttö on lähellä. Olen tänä kesänä remontoinut yhden rivitaloasukkaan saunan ja pesuhuoneen, tiedän että sinnen oli litkitty aikalailla ylimääräistä pissaa hajusta päätellen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:39

Yleiseen uima-altaaseen on hyvä lorotella,mutta hyppytornista sitä ei kannata tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:48

En tietenkään.Olen niin onnellisessa asemassa,että omistamme pissaamista varten tarkoitetun pöntön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 21:53

Pissihommat hoidan siellä missä ne kuuluukin hoitaa ja suihkussakäynti on asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:27

Täytyy heti alkaa pidätellä/säästellä lorottamisia, jotta voi alkaa toimia tuolla uudella tavalla joka siis pelastaa maailman!
Mutta lisääkö tämä sitten suihkussakäymisiä? Jos joka kerta pissatarpeen tullessa pitää mennä suihkuun, niin sittenhän se väistämättä johtaa vedenkulutuksen kasvuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:09

Kyllä täälläkin on toiletti sitä varten.
Varmaan suihku alkaisi haista hyvin nopeasti ja olisiko se enää sitten virkistävä kokemus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 12:57

Voi helkkari minkälaisia tapoja. Onneksi on pytty ihan suihkun vieressä, niin ei tarvitse moiseen haisevaan epäsiistiin puuhaan ryhtyä.