Mikä on sopiva aika kumppanin sukulaisten vierailuun kotiinne?Tunteja?Päiviä?Viikkoja?

Lisätty: 29.08.2009 - 10:06

Minun mielestä jonin13 vastaus on paras, en vaan voi valita sitä parhaaksi, koska en ole koneen äärellä. Raati siis päättäköön.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 09:36

Eikös se tämä vanha sanonta päde, että kolmantena päivänä vieras alkaa haista;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 09:25

päiviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:49

riippuu vieraasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 10:25

ei sillä oo väliä, koska vaan ne haluisi tulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.08.2009 - 10:28

Osalle riittää että piipahtavat pihalla, osan kahvitan ja osalle laitan ruuankin ja ne valiot saavat sitten olla ihan niin kauan kuin jaksavat tai minä jaksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:10

nyt tänä kesänä on mieheni sukulaisia ollut ihan kiitettävästi 2-5 päivään jotta oiskos 3 sellainen sopiva sitten,mutta jos on oikein hauskoja vieraita voivat olla kauenminkin.. ja sellaisia jotka myöskin osallistuis arjen pyörritykseen.. mieluusti itse teen ruat , mutta tiskaamiseen ja kattaukseen sekä siivoamiseen saisivat vieraatkin osallistua , no niitä on harvemmin , jotka osallistuu arjenpyöritykseen, enkä kehtaa itsekkään vieraita patistaa , jos eivät itse tajua ....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:33

Piipahdus, korkeintaan vuorokausi. Enimmäkseen näin, mutta tähän kuuluu myöskin omat sukulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:09

Mieheni sukulaiset asuvat Ruotsissa ja Tanskassa, ei olla käyty puolin eikä toisin. Joulukortteja on lähetelty ja puhelimessa puhuttu. Kutsuja kylläkin on sadellut Ruotsin puolelle, mutta ei vaan ole tullut käytyä. Kuulostaa varmaankin oudolta, mutta näin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:18

Vuoden varoitusaika on nippanappa riittävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:40

Ei mitään väliä.
Aina voi lähteä "töihin", jos alkaa kyllästyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 14:35

Päivä ihan korkeintaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 17:58

Päivä riittää en jaksa palvella vieraita pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 20:56

Ei nyt asumaan tartte jäädä.Onhan niillä omakin huusholli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 09:22

Joidenkin kohdalla riittää tuntikin, jotkut saavat kernaasti viipyä pidempäänkin mutta kyllä yleensä kolmannen yön jälkeen huokaisen helpotuksesta, kun vieraat lähtevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 16:03

Sellainen vieras joka on ovella joka päivä saisi kyllä ymmärtää itsekin vierailun pituuden.