Siitä puhe, mistä puute. Mistä teillä puhutaan?

Minulle iski unen puute. Hyvää yötä täällä tällähetkellä olijoille ja tänne tulijoille. Napsutelkaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 02:59

No nyt on ainakin seksistä puhe ollut tässä puhelimen ääressä.

Kysyjän kommentti

Kiitos, uskalsit olla oma itsesi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 00:57

Lara ei puhu eikä hauku!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 02:10

Nyt pisti Ida aika-ranka-kysymyksen....Kun olis kuunon..mies,,mitä hipelöis..oihsan se mukavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 03:24

Minä puhun omissa ajatuksissani tällä hetkeiiä rahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:57

Mitähän tänään syötäis ja ens viikon ulkomaan matkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:47

no mitäs luulet...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:34

ei mistään oikein raskaasta aiheesta , päivän lehtijutuista ym.. ja yllätys taas isännän rillit hukas, jotta yritän antaa hänel vinkkejä mistä niitä etsis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:08

Jaa-a, kai siitä nukkumisesta voisi puhua, jäi vähän vähemmälle viime yönä nuo unet minullakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:43

Ei mitään noista ylläolevista, kun olen yksikseni kotona.
Odottelen formulakisan alkamista. Nuo muut asiat saavat luvan odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:31

Viimeksi puhui mieheni kanssa tulevasta lomareissusta ihan hetki sitten, ja voi sanoa että tässä tapauksessa oli puhe suuri siitä mistä puute. Onneksi se puute korjaantuu pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 10:29

Matkoja ei ole koskaan liikaa, varmaan on taas sellaisen puute...