Jos näet kanssakumppanisi kasvoilla likaa tai ruokalistan jäänteitä, huomautatko siitä?

Lapsenlapseni - 15 v. poika - katsoi eräänä päivänä minua ja näytti sormellaan omaa suupieltään. Hän osoitti minulle hienovaraisesti että soppaa on naamallani. Tuntui hienolta huomata millainen herrasmiehen alku on kasvamassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2009 - 14:40

No varmasti.
Varsinkin jos on ulkona syömässä ja kaverille jää tartar-kastiketta iso läiskä poskeen niin pakkohan siitä on mainita. Saattaa tehdä muuten monen tunnin ajan itsensä naurunalaiseksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Lämpimästi ajateltu kanssaihmistä ajatellen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 00:08

kyllä huomautan. avokilla kun on tuota partaa ja räkästoppari ni aina niissä jotain majoneesia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:13

Kyllä huomautan..on ihan kiva kun joku huomattaa...Olihan minullakkin kerran t-paita väärin päin..teksti oli takana mikä piti olle edessä..äkkiä paita oli niinku pitää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:56

Lara kyllä huomaa sen itsekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 01:27

Just noin kuin sun lapsenlapsi,pieni vinkki,ei tarvitse toitottaa ympäri maita ja mantuja.

Lisätty: 23.08.2009 - 02:07

Psst,kyllä voin hienotunteisesti viestittää muillekin roskasta tai muusta suupielessä kuin kanssakumppanille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 02:26

Kyllä itse tulee huolehdittua toi naamari, mutta on aika ikävää kaupungilla katsella kun jollain on viikon ruokalita mennen tullen rinnuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 03:00

toki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 03:28

Ellen ystäväni pikku-prinsessalla 4.v oli "unirääppää" silmäkulmissa.Huomautin siitä tytölle ja kehotin poistamaan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:18

Kyllä saatan huomauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 08:40

Minä kyllä sanon hienovaraisesti siitä asiasta ja toivon että minullekin sanottaisiin jos naamassani jotakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:48

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:43

kyllä me huomauttelemme mieheni kanssa aina jos vain on ruokaa rinnuksilla tai suun pielessä ... voin kyllä kauniisti ilmaista muillekin jotka ovat samassa tilanteessa kanssani esim. syömässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:22

Mielestäni se on kohteliaisuutta, että huomauttaa ruuantähteistä naamalla tai rinnuksilla, ettei kaveri lähde pyyhältämään tietämättä asiasta. Toivoisin, että minullekin ilmoitettaisiin, ettei tarvitse sitten kotona huomata jostain epäkohdasta naamassa ja kelata, ett missähän mä oon kulkenu ton näköisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:46

Miksikäs ei?
Itsekin haluaisin kuulla, jos olen vaikka unohtanut sepaluksen auki teatterin aulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:16

Kyllä huomautus tulee minulta heti että sulla roikkuu tossa ruokaa.Tai jos paidan on mies sotkenut heti kyllä sano sille siitä. ja sano näin VOI VOI MITES SÄÄ NYT OLE SOTKENUT PAITAS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 22:34

Kyllä huomautan. Ja jos muita henkilöitä paikalla, huomautan mahdollisimman huomaamattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 11:46

Kyllä huomautan jos jossain liikkeellä ollaan.