Miksi kaikki kysyjät ei valitse parasta vastausta kysymykseensä?

Nytkin erään tulokkaan kyssäriin käyttäjät valitsivat parhaan vastauksen.
Heitetäänkö ne kyssärit vain huvin vuoksi. Pitääkö alkaa vastaamaan myös huvin vuoksi, koska ei sillä taida olla kysyjälle mitään merkitystä mitä vastataan ja vastataanko ollenkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2009 - 05:03

Kyllä tulee totuuden mukaisempi oikea vastaus kuin esim idan valitsemana.

Kysyjän kommentti

Kiitos mielipiteestäsi. Pitää lopettaa kysely ettei tule valittua vääriä parhaita vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 23:42

oot oikeassa.. mä aina valitsen parhaan vastauksen! tietty jos ei kävis koneella muutamaan päivään, niin ei ehtisi valitsemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 23:44

Välillä menee ohi,,että ei ole tapeeksi valpas..ja harmittaa kun ei valinnut parasta vastusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:14

helposti livahtaa ohi ja joissain tapauksissa parhaan valinta on aika mahdoton tehtävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 00:54

Oikeassa olet. Kaikki eivät edes lue vastauksia läpi vaan valitsevat sen ensimmäisen tai sitten sen oman kaverin vastauksen parhaaksi. Ei ja kyllä vastauksissa on tietysti mahdotonta sanoa mikä on paras. Jos haluaa vain pelkkiä pisteitä metsästää kannattaa vastata aina ensimmäiseksi ja mahdollisimman lyhyesti, että pääsee taas seuraavan vastauksen kimppuun. Mutta pisteillähän täällä ei tee yhtään mitään. Voihan itselleen tietysti tehdä tavoitteen. Hyvä ja arvostettu tavoite olisi 1 miljoona pistettä.......autojen maailmassa se ainakin arvostetaan tosi korkealle, siis miksei myös napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.08.2009 - 03:02

Jotkut eivät jaksa valita ilmeisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 05:24

Minä teen näin: annan muiden äänestää, koska valinta on useastikin vaikea. Hyviä vastauksia tulee paljon, joista on mahdoton valita. Teen uutena napsulaisena näin, jatkossa katson tilanteen uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 09:02

Vastaukset ovat niin tasaisia ettei pysty aina valitsemaan parasta. Ja toisaalta onko sillä merkitystä kuka sen valitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:41

joskus kun on reissus eikä aina ole kone mukana , voi olla et menee muiden valkkaukseksi, mutta itse yritän valita , vaikka se jos mikä on todella vaikeaa, antaisin kaikkille pisteet, jos se ois mahdollista, koska te olette niin tasavertaisia vataajia ... on vaikea hyvijen vastauksien seasta ottaa sitä yhtä ja ainoaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 14:10

Joskus on itselläkin mennyt se aika umpeen etten ole kerennyt valita.
Eikä välttämättä kaikki osaa valita parasta vastausta.
On kuin lapsi karkkikaupassa...
Olipas taas huono vertaus :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 15:08

Aina ei ehdi käymään koneella, joskus unohtuu tai ei ehdi, kun vastailee uusiin kysymyksiin.
Usein haluan tietää, minkä muut valitsevat. Se on tavallaan uusi kysymys. Ei muiden valitsema ole huonompi, kuin omakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 18:35

joo sen kyllä ymmärrä jos ei ole ollut paikalla sillon kun pitäs äänestää parasta vastausta. Mutta minä olen ainakin yrittänyt olla. ja äänestä heti kun huomaan että nyt olis taas aika äänestää parasta vastausta. niin mikäs siinä katson aina jonkun. Monesti on paljon hviä vastauksia ja on vaikee päättää sit se paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 02:16

Valinta-aika menee aika pian ohi, en ole ehtinyt aina valita parasta. Nykyään tulee vähemmän oltua näillä sivuilla, koska kotityöt ja koulu vie aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 14:34

Tarkeämpää on kuitenkin hyvät ja asialliset vastaukset. Yhden sanan vastaukset (joo) pitäisi lailla kieltää. Välillä voi vaikka reissun takia missata muutaman päivän, parhaan valitsemiseen ei kuitenkaan ole aikaa kuin muutamia kymmeniä tunteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 11:41

Sitten voi olla sekin syy, ettei ole ruksannut niitä kohtia, jotta saisi s-postiinsa ilmoituksen, että olisi valinnan aika. Silloin se parhaan vastauksen valinta jää automaattisesti väliin.