Jos lähtisit ruotsiin, ketä haluaisit nähdä? Madeleine vai Victoria?? Vai kiinnostaako ollenkaan kuninkaalliset?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.07.2008 - 11:40

En kyllä Ruotsiin lähtis vaan sen takia että näkis vilauksen kuninkaallisista.. Sen sijaan voisin mielellään ottaa uusiks Justin Timberlaken Globenin konsertin jossa olin viime kesänä.. Itse asiassa prinsessa Madeleinekin oli paikalla mutta valitettavasti siellä oli niin pimeää etten päässyt bongaamaan häntä, luin vain seuraavan päivän lehdestä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.07.2008 - 12:41

No mulla kyllä on muita tuttuja, joita käyn Ruotsissa tapaamassa. Kuninkaallisten takia en sinne matkustaisi. Jos sattuisivat vastaan tulemaan, ei se haittaisi, moikkaisin kait (ja kehuisin jälkeenpäin kavereille, että kävin moikkaamassa Maddea) ... että sen verran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 13:48

Göteborgin death metal jätkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 14:27

Kentiä

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 01.07.2008 - 21:33

Eiks kuninkaalliset oo yhteiskunnan loisia? No edustaahan ne ja osallistuvat hyväntekeväisyyteen ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2008 - 08:07

Haluaisin tavata Victorian.