Oletko lainannut koskaan äänikasettaja esim kirjastosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2009 - 09:49

Muutama satukasetti ollaan kuunneltu kotona, tosin nyt eletään cd-aikaa vielä muutama vuosi niin enemmän on tullut lainattua niitä. Kohta tallennusmuotona on varmaan joku pienen legopalikan näköinen ja kokoinen systeemi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 10:46

Kyllä niitä on tullut välillä lainattua. siis musiikkia yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:47

en ole
joskus tuli ostettua lapsille
satukirjoja missä oli äänikasetti mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:48

Videokasetteja lasten käyttöön olen lainaillut, joskus aikaisemmin jotain musiikkiakin, mutta en enää. Äänitallenteita on jo tarpeeksi, niitäkään en jaksa paljonkaan kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:37

Tosiaan kauan aikaa sitten lainasin CDtä ja äänitin niistä C-kaseteille,omien laitteiden jälkeen en ole kirjaston äänitteitä lainannut,vain kirjallista lainattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:09

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 13:11

Englannin kielikurssin olen lainannut. Ja pojantyttärelle lainattiin kerran filmejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 13:18

En ole lainannut mistään enkä edes ostanut muuta kuin,
Suuri torjuntavoitto dvd-elokuvan isäni käymästa savotasta JR7 n ja 2.D n urotöistä kannaksella 1944. (Siiranmäki, Äyräpää ja Vuosalmi ym.)
Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:31

En ole, kirjoja vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:28

Lapselle lainasin paljon satukasetteja ja -cd-levyjä, kun hän oli pienempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:38

en ole mutta ois kyllä kätevää , jos menee lenkille niin ottaa vaan soittimen mukaan ja kuuntelee kirjaa talsiessa , pitäiskös oikein kokeilla .. hmm miettii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:46

Olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 15:22

Viimeksi eilen:) Silityshommat ja muut kotityöt sujuvat kuin "tanssi" jonkun Paasilinnan romaanin tms- parissa kuunnellen. Kokeilkaapa!
Äänikirjojen suosio muutenkin on ollut kovassa kasvussa - niitä on kiva kuunnella myös autossa.
Lainaaminen kannattaa aina. Kirjastoissa on lisäksi aikas hyvät valikoimat tänäpäivänä - joka makuun löytyy - mitäpä niitä omia kasetteja/ CD:itä kuuntelun jälkeen hyvllyyn pölyttymään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 18:29

olen. tästä on jo aikaa ja kaikki knalli ja sateenvarjot on kuunneltu moneen kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 21:31

Joskus kauan sitten ennen cd-levyjen vallankumousta lainasin kasettejakin kirjastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:11

oon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 21:48

En ole lainannut kun puuttuu kaikki vehkeet niitten kuunteluun. Ja kirjatkin kyllä mieluummin luen vanhaan tapaan.