Kirjaudutteko ulos esm. napsuta,kun sammutatte tietsikan?Onko tarpeellista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 22:57

Pääsääntöisesti on viisasta aina kirjautua ulos ohjelmista joissa käytetään salasanaa, esim täällä napsussa jos jää auki niin se avaa mahdolliselle hakkerille tai langattomassa verkossa ulkopuoliselle (luvattomalle) käyttäjälle väylän koneellenne, esim lataa uuden kuvan profiiliinne jolloin pääsee teidän koneenne kuva kansioon sisälle ja sieltä vaikka koko koneen tiedostoihin, täällähän jos vaihtaa tai lataa kuvan on >selaa> omat tiedostot>omat kuvatiedostot ,väylä joka johtaa suoraan koneenne sisään, siis aina e-mailit kiinni ja kaikki mihin kirjaudutaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 07:50

Illalla,kun suljen koneen,kirjaudun ulos napsusta,tarpeellisuudesta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:51

Aina kun lähden napsusta, kirjaudun ulos. Eihän sitä tiedä kuka tähän koneelle tulee minun tunnuksillani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:55

Minä kirjaudun aina ulos kun lähden napsusta. En tiedä kyllä onko se tarpeellista.. Koen että tunnukseni on sitten turvassa. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:01

En kirjaudu yleensä ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:16

Useimmiten kirjaudun ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:40

On tarpeellista jos epäilet että konettasi käyttää joku muukin ja et halua hänen nähdä kaikkia napsuilujasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:04

Ehdottomasti kirjaudun ulos koska en halua, että kukaan lukee vain itselleni tarkoitettuja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:05

Kukaan muu ei ole kiinnostunut napsuiluistani, joten usein iltaisin painan vain kannen kiinni ja jatkan sitten taas aamulla. Eilen tosi sammutin koko koneen illalla, mutta mieheni avasi sen vielä uudelleen, ja jätti taas valmiustilaan koko yöksi. En tiedä, onko siitä mitään haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 09:06

Silloin kun muistan. Nopeammin pääsee kyllä takaisin kun jättää itsensä sinne valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:26

Se on mulla vähän niin kuin turvavyön laitto ajamaan lähtiessä, eli kun sammutan koneen, niin kirjaudun ulos kaikista niistä toiminnoista, mihin olen sisäänkin kirjautunut. Eikä tääl kotosal ole ketään muita kuin mä, joka tätä konetta käyttää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:35

En koskaan, kohdallani se olisi turhaa sillä konettani eivät juuri muut käytä.
Aika monesta lentää automaattisesti ulos (sähköposti, huutokaupat jne.), mutta täältä ei. Tietoturvallisuuden kannalta olisi parempaa että kirjautuisi automaattisesti ulos tietyn ajan kuluttua, ettei jää yleiselle koneelle vahingossa omat tiedot auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:36

kun suljen koneen kirjaudun ulos koneelta, mutta en erikseen napsusta paitsi s.postista joka kerta , kun siellä käyn.. saapi sitten katsoa miten viisaita kyssäreitä ja vastauksia joku tekee nimimerkilläni .. jos tähän koneeseen murtautuu ...heh . :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:57

Kaikki ohjelmat on syytä lopettaa ja kirjautua pois käyttämiltäsi palveluilta, jos luulet, että seuraava käyttäjä voi käyttää salattuja palveluitasi väärin. Myös seuraavaa käynnistyskertaa ajatellen ohjelmien sulkeminen auttaa tietokoneen käynnistymistä, kun välimuisti on tyhjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:06

muistaakseni en ole koskaan kirjautunut napsusta ulos, vuosi ja viikko on mennyt näin eikä kukaan/mikään ole naputtanut, eli ei taida se uloskirjautumisen kanssa olla niin nökönnuukaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 10:45

Kyllä minä yleensä näin teen. Mutta eilen oli kyllä jäänyt päälle. kait johtu siitä kun tyttöni tuli koneelle se sit unohtui päälle. Sii kirjaudun yleensä aina ulos napsusta ja multakin netin sivuilta missä olen käynty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:09

Kirjaudun ulos
mut joskus kone sekoaa
enkä tiedä jäänkö
roikkumaan napsuun
aina napsu kysyy
kuitenkin uudelleen kirjautumista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:54

Omalla koneella en kirjaudu ulos Napsusta,mutta duunissa kirjaudun;onpas ollut muisteleminen salasanoissa ym.muilla koneilla en vieraile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:12

olen koko ajan kirjautuneena sisään.. (joskus se itestään kirjautuu ulos)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:34

En yleensä kirjaudu napsusta ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:50

En. Syntymäkotini on Teerimäki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:42

Yleensä en kun useimmiten olen tän langattoman perässä.Sen kun oikeaoppisesti poista ja tietoturvan jälkeen kirjautuu sisään nii ei pitäisi olla vaaraa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 18:58

En kirjaudu ulos, paitsi siin' tapauksessa jos \ kun lomailen ja tiedan, etta en moneen paivaan napsuile . Miun nappaimist;lt' havisi kirjaimia jonnekin ... siksi ihme kirjoitusta !! taytyy tutkailla mista johtuu... vai osaisko joku neuvoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:28

ainaa kannatta kirjoitta ulos , ennen kun sammutta tietsikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 21:01

Kirjaudun aina ulos kaikista joihin pitää kirjautua sisään. En luota mihinkään niin paljoa, että jättäisin itseni yön seuduksi sisäänkirjautuneeksi.