Oletko valinnut mielestäsi oikean ammatin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 08:07

Osittain ainakin, mutta en voi olla ikinä kyllä varma jos en kokeile muitakin. ;)

Kysyjän kommentti

Totta puhut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 05:31

Uskoisin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 06:06

kyllä rakastan ammattiani, jota vain en pysty tekemään enään , mutta silloin olin todella onnellinen työssäni , aivan ihania asiakkaita joilta tuli paljon kiitoksia , oi oi miten heitä kaipaankaan..on vieläkin jäljellä ystävinäni (entisiä asiakkaitani.)... joista olen myöskin todella onnelinen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:19

Minulla on työ elämä takanapäin
mutta silloin ennen vanhaa
tykkäsin työstä
oli liikkuva työ
ei Taksissa
mutta pyörien päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:29

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:05

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:47

Kyllä, mutta myös monet muut ammatit ovat aikoinaan kiinnostaneet ja osa kiinnostaa vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:48

En valinnut, vaan ajauduin! Nyt sekin on ollut rediments vuosia.
Onpahan jonkin verran kansallisomaisuutta jäänyt "keinottelijoille".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 08:51

En tee enää sitä työtä joka oli se oikea. Mutta ei nykyisessäkään mitään vikaa ole. Se hyvä puoli tässä nykyisessä on, että saan tehdä sitä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:07

Tykkään työstäni ja ammatistani joskaan en siinä pystynyt enää jatkamaan terveydellisistä syistä..:/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:26

En ole.
Nyt panostaisin täysillä sosiaalipuoleen joita hommia olen tehnyt enemmän tai vähemmän epäpätevänä. Sosionomi avaa ovet moneen mielenkiintoiseen ammattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:44

Valmistuin aikoinani ammattiini, mutta koko ajan olin ikäänkuin puolivalmis, ja oletin jatkavani vielä lisää opintojani yliopistossa. Mutta jostain syystä se vain jäi. Ammattini varjopuolet kuormittivat loppuvaiheessa kovastikin, ja jaksamiseni oli ajoittain äärirajoilla. Mutta nyt se kaikki on ohi, toivun hitaasti työni rasituksista, ja kohta siitä on jäljellä ainostaan kultaiset muistot. Toisaalta en tiedä, mitä muuta olisin jaksanut opiskella saavuttaakseni samanlaisen ansiotason, kuin mitä minulla työssäni on ollut. Mutta olisin saattanut olla sopiva ihan toisenlaiseenkin ammattiin, näin olen asian jälkeenpäin järkeillyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 11:28

Minulla on useita eri ammatteja joihin olen opiskellut ja joissa toiminut. Jälkeenpäin täytyy todeta, että mitään en kadu ja kaikkia olen tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 12:05

Nykyisessä viihdyn ja omasta mielestä passaan hyvin,sitä nyt jatketaan toistaiseksi,kunnes toisin määrätään ja siirryn sivuun.Turha jäkikäteen pyristellä,kun on löysät jne,mutta homma on ollut mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:36

En valinnut, nyt sitten mietitäänkin mihi kouluttautuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:55

Oikea oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 16:56

Kyllä ! Eipä tavvinut oll paperitehtaassa 30v ja ihmetellä että tätäkö tää elämä on 3vuorotyö kotii ja duuniin jne.Elämän kokemusta ja sisältöä on tullut huomattavasti enemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:33

en uskoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 13:49

Kyllä varmaan. Olen myös ns. ammatinvaihtaja eli koulutusta on tullut matkan varrella lisää ja ihan eri aloilta.
Kesätoimttajana olin ihan ekassa duunissa ja se oli yksi vaihtoehto mutta sitä harrastan nyt oto:na.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 20:05

Ehkä se oikea oli, kun sitä tein siihen asti kunnes työttömäksi jäin. Nyt vaan odottelen vanhenemista jotta pääsen eläkkeelle kun töihinkään ei kukaan tunnu huolivan näin vanhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 00:00

kyllähän se matkan varrella kehittyi, mutta perusjutut olivat alunperin minulle oikeita ja niiden varaan oli hyvä rakennella jatkoja ...