Onko sinulla päiviä,jolloin et saa mitään aikaseksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 07:37

Jos niin käy, niin se on tarkoituskin.

Kysyjän kommentti

Kaikella on aikansa,paikkansa ja tarkoituksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2009 - 05:27

On, toisinaan en saa mitään tehdyksi suunnitteluista huolimatta, mutta toisinaan taas teen monen päivän työt kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 06:22

kysytkin vielä, kysyppä kuinka paljon niitä päiviä tulee, mutta päivät ovat peräkkäin ei allekkain, joten on joukossa hyviäkin päiviä, jolloin saa sittenkin jotain aikaiseksi .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:26

Toissa päivä oli sellainen
ei mitään tullut tehtyä
mut tänään olenjo
pessyt pyykkiä
laittanut aamupalan
5:00 jälkeen neljälle hengelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 07:36

On, harmittavan usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:01

Heh. Eikö meillä kaikilla ole niitä? :D

Olen kamala hössöttäjä ja suunnittelen aina etukäteen kaikkea, sitten joskus on justiinsa niitä päiviä, että ei saa mitään aikaiseksi. Istun vaan koneella, ja illalla olen erittäin turhautunut.

Joskus tosin on mukava vaan olla. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 08:07

Toisinaan tuppaa menemään koko päivä jonkin sortin puuhasteluksi eikä mistään tunnu tulevan valmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2009 - 08:46

Niin monta etten edes osaa laskea niin pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:24

Jos on leikkinyt koko yön voi olla vaikeuksia saada päivää käyntiin,
sitten vaan passataan ja toivotaan että ensi yönä saisi nukkua hieman enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 09:47

Onhan niitä, kutsunkin niitä lomapäiviksi: saahan eläkeläinenkin olla joskus lomalla ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 21.08.2009 - 13:37

On, onneksi harvemmin.-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 14:56

Pääasiassa niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 17:01

Valitettavasti niitäkin on ja vastaavasti päiviä jolloin on tosi meininki päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 00:07

Mitään kiintiötä ei ole päiväohjelmassa valmiiksi laadittuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 11:35

kaikilla on !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 20:02

Onhan niitä ja paljon onkin. Saatan aloittaa monta hommaa yhtä aikaa ja kaikki jää kesken. Sitten ajan ja tilanteen mukaan niitä jatkan, jos sitä intoa tulee. Ja tuleehan se jossain vaiheessa.