Mitäs jos ihastuu napsukaveriin?????????????

Lisätty: 20.08.2009 - 16:55

Kuka voisi olla kaveri....johon ihastuin...

Lisätty: 20.08.2009 - 17:14

Ei kyllä ole Ida..Nyt on kyllä miehestä????kysymys....

Lisätty: 21.08.2009 - 01:05

Ei taida tulla häitä napsu porukas...nutta jos tulis..kutsuisin kaikki..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 17:07

Mikäs siinä sitten. Toivotaan että ihastus on molemminpuolista. Taidan arvata.

PS. Cibylle: en se minä ole, emme me ole sellaisia tyttölöi... ;D

Kysyjän kommentti

Avaatkohan sie..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 17:02

no kylmä arvaus jos mies niin vähäviisas ja jos tyttö josta tykkäät ois ida...

Lisätty: 20.08.2009 - 17:10

siis ida ois ihan vaan kaveri josta tykkäät ystävänä ei simmottii.... :))
niin ja kait sit kans kerrot meitille tai minulle , kun olen vihreänä uteliaisuudesta , et kuka on ihastuksesi kohde.. ?

Lisätty: 22.08.2009 - 13:30

mie jo hääkolttua olin etsimäs, kun olin varma jotta hääkellot kohta kumajaa :( mutta kerro nyt ken on hän..minulle ? ootelee uteliaana postia ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 17:11

Empä tiedä vaikka olisit ihastunut Timppaan täällä. Vaikka on Timppa jo varattu mies. Mutta siltikin voi ihastua siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 17:51

Niinpä... mitäs kun ihastuu ;)
Miulla olis kyllä villi veikkaus ihastuksen kohteestasi, mutta kun en nyt millään jaksa muistaa kuka näistä meidän uroksista kävi kylässä siun luona...
Voihan sitä ihastua, eihän siinä mitään pahaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 18:42

Tulin uteliaaksi?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:11

ooh..sehän on ihan positiivinen juttu. tottakai sitä saapi ihastua ja miksei myöhemmin sitten rakastua (jos kumpikin vapaana) ja sitten vietetään napsuhäitä? =O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:31

;) ainahan sitä ihastua saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:42

No jopas ovat naiset taas päässeet asiaan. Ihankuin olisi naistenvessan peilin edessä, kuka kenestäkin tykkää. Saa tykätä, en minä sitä, mutta ei kai sitä täällä julkisesti tarvitse kuitenkaan ruotia. Vai ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:05

Etkös sinä munkille tarjonnut kaffia ja pullaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:08

Mikäs siinä ihastumisessa, miekii olen ihastunu moneen napsulaiseen, niin mieheen kuin naiseenkin tään yli vuoden napsuttelun aikana, kaikis heis sellasii puolii mitä heis ihailen, viisautta, huumorintajuu, viitteliäsyyttä, toisten huomioon ottamista, jne. jne. ja täytyy myös muistaa, et jokaisen näitten kirjotusten takana on kuitenkin Ihminen. Ihastuu saa kuka vaan ja kehen vaan tääl napsuskii... ja ihastuminen käsitteenä on kuiteskii niin laaja ja erilainen meil kaikil:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:32

Veikkaan et ihastuit munkkiin.menikö pahasti pieleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 21:20

sitten ihastuu, mut pitää kertoa meillekin kuka se on :))))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 23:38

eihän siinä mitään jos ihastuu, hieno tunnehan se vaan on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:42

Onnittelut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:39

Onnea, onnea ja onnea. Kävisipä minullekin niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:26

silloin pitää otta se , mitää haluaa !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:56

Ei täällä paljoa noita miehiä ole, joten nimet voisi äkkiä tässä luetella, mutta olkoot, etteivät ukkoparat säikähdä ja luiki karkuun.

Lisätty: 24.08.2009 - 15:59

Siis itse vastaus taas unohtui, kun innostuin, että kenestä mahtaakaan olla kysymys.
Ihastuahan voi ihan vapaasti. Ei siinä pitäisi olla nokan koputtamista kenelläkään. Eikös me olla aikuisia. Ja ihastuakin voi niin monella tavalla ja moniin eri asioihin.