Onko näin että: NUORUUS ON LAHJA JA VANHENEMINEN ON TAIDETTA?

Kyllä vanheneminen on ainakin taidetta siitä minä olen ihan varma. Kun rypistyy ja rutistuu, eikä saa paljon aikaan kuin ennen.

Avainsanat: onko tosiaan näin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 14:59

niin hän se on, mutta joka iässä on elämä ollut aivan ihanaa , kun sen vaan oikein oivaltaa... :)

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Olet oikeassa näin se kyllä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 13:38

kysymys on kehitystarinasta eikä sen eri osien vastakkainasettelussa ole mitään mieltä, yksi johtaa toiseen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 13:48

Näinhän on sanottu, mutta lahjaksi tämän elämän saamme ja syntymästä hautaan asti se on taidetta. Jokainen elämä on yksilöllinen taideteos. Kenen äkkinäisesti sutaistu, kenen taidokkaasti maalattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:06

Nuorena olen lapset tehnyt, nyt teen hölmöydet , en kerro heille jäjkipolville mitä teen ja mihin menen, ja tinkaamisen jälkeenkin valehtelen, me olemme mieheni kanssa aina " bileissä kaverin luona , aamulla saadaan kyytsä "

Lisätty: 20.08.2009 - 14:43

Se on vaan vaikea sanoa jälkipolville että äitis on kankea ja se 100 metriä juosten vastaa 10 km lenkkiä , ja kuulo on valikoiva ja yleensä tieto : en ikinä ole lukenut tai kuullut. saa tämä nuorempi polvi kertoa ja kuurolle vaikka huutaa niin asia jo laimenee,( aijaa naapurin likka vai paksuna minun poijaalle vai ) , antavat asian vähän aikaa hautua vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:28

Elämä on lahja sinällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:33

eläm on arvoksata.. on se nuoruutta tai vanhuutta:) pidän sitä lahjana. Mutta yritän vanheta nuorekkaana ja terveenä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 14:56

Tavallaan totta, kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:58

Elämä on lahja.Vanheneminen on kultaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:36

Mitä vanhemmaksi tulee, sitää aidompaa on kaikki hauskuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 19:40

..hmmm.. voishan se olla toisinpäinkin... vanheneminen on lahja ja nuoruus taidetta (taiteilua, minkä polun valitsee, kuten maalari konsanaan puhtaalle taululle)??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:45

Ainakin naaman restaurointi on taidetta ja aikaa vievää puuhaa näillä kymmenillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 00:47

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2009 - 05:34

Näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2009 - 03:34

Nuoruus on sairaus josta kaikki paranee. Vanhuus on lahja pitkään eletystä elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:33

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 00:23

Taidetta se on koko elämä.
Tyylisuunta vain saattaa vaihtua monestikin, ennenkuin löytää omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:47

Elämä saadaan lahjaksi ja taiteillaan se läpi kuka mitenkin. Kaikki siitä pitää irti ottaa mitä otettavissa on ikään katsomatta.