oletko ilmoittautunut jonnekkin ryhmään.. kansanopisto tai johonkin muun harastuksen pariin, nyt kun taas alkaa uusia kurssejakin?

itse ilmoitauduin vesijumpaan ja liiku terveeksi kurssille ..tuo kategoria vois olla harrastukset ...

Lisätty: 20.08.2009 - 07:18

siis kurssini mihin liityin on liiku kevyemmäksi , ei siis liiku terveeksi....muisti kulta se tekee tepposia ....:)

Avainsanat: kansanopisto harrastus kurssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 07:10

Ranskaa olen käynyt opiskelemassa muutaman vuoden, mutta en mene enää, sillä en halua sitoutua "turhiin" aikatauluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 06:54

Minä käyn uimahallissa pari kertaa viikossa.Uimassa ja vesijuoksussa.Työväen opiston jooga-kurssit kiinnostais...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 07:41

Olen koko kesän miettinyt mitä rupeaisin harrastamaan talven tullessa. Kunhan tulee kansalaisopiston esite niin luen sen tarkkaan. Tietäisin mitä harrastaisin, mutta kun on noita rajoitteita. Mutta eiköhän sieltä jotain löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 07:57

olisi kiva jonnekkin tuollaisiin ryhmiin mennä, mutta ujouteni myötä tuskin tulee mentyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:07

Pilatekseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:36

En ole vielä ilmoittautunut mihinkään, en osaa päättää mitä kokeilisin. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 09:17

En ole aikonut ilmoittautua mihinkään ryhmään, sillä olen niin liikkuvaista lajia, että en ehtisi käydä kuin silloin tällöin kokouksissa. Joten etsin muita harrastuksia, tosin en tiedä mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:36

Vime talvena kävin ruåtsin kursilla ja totesin Jag är ett träd skalle.
Että olkoon turha rahan ja ajan haaskaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:59

oon nyt käynyt muutamassa jumpassa, ja ajattelin ihan ostaa jumppakortin ja käydä joka viikko niissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:12

Viime vuonna kävin puukko veisto kurssin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 13:16

No en kyllä ole ajatellut mennä.Mutta jos olis joku kaveri niin voisin lähteä ehkä jooga tunneille. Olen joskus kauan aikaa sitten ollut sellaisessa se on tosi hyvä rentoutumis muoto. Voisin myös suositella muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 13:28

en ole ilmoittautunut mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 12:45

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 15:23

Menisin jollekin käsityökurssille, mutta matka on pitkä, joten ei onnistu. Läheltä löytyisi liikunnan eri muotoja, mutta ne ei oikein kiehdo. Kävely riittää minulle tällä haavaa. Joten lopputulos on se, etten ole ilmoittautunut enkä ilmoittaudu millekään kurssille.