Minkälaisesta kylpypyyhkeestä pidät?

Tietysti pyyhkeen pitää kuivata,itse pidän vohvelikankaisista isoista pyyhkeistä.

Avainsanat: kylpypyyhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 21:19

Isohko, froteinen, ei liian paksu, valkoinen, imukykyinen ja mieluusti puhdas kylpypyyhe on paras.

Kysyjän kommentti

Minäkään en tykkää oikein paksusta pyyhkeestä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 19:21

iso, pehmeä, puhdas, kuiva, hyvin vettä imevä frotee on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:23

Minun lempparipyyhe on iso froteinen jossa on elefantti Savannilla. Pyyhkeeseen on hyvä kuivata. Toinen hyvä on pellavainen joka on sopivasti pehmennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:26

Samalla linjalla mennään, iso, pehmeä ja froteinen pyyhe on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:31

Naisille sellainen pieni vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:39

Mahdollisimman iso, tiheänukkainen froteepyyhe. Siihen on mukava kääriytyä saunan jälkeen suloineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:08

isosta, pehmeästä froteepyyhkeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 20:40

Isosta joka on hieman karhea ja kunnolla imevä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:47

Jättikylpypyyhkeistä ja niiden pitää olla froteeta. Kaikki eivät ole hyvää froteeta täytyy katsoa kun ostaa onko se hyvää laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:03

Tampereella ollessani ostin ison keltaisen Ilves pyyhkeen, pyyhe suorastaan hylki vettä.
Saman kaupungin luontokaupasta ostin ison sinisen norppa-pyyhkeen ja se on paras pyyhkeeni vieläkin. Myös sininen marimekko pyyhe ajaa asiansa, sekä joskus entisen työpaikkani asiakkaiden itse värjäämä ja painama (myös sininen) pyyhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:05

sellanen hyvän pehmee iso pyyhe

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:43

iso se pitää olla
et peittää meikäläisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:11

Pehmeäst,isosta,pirteän värisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:54

Puhdas riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 06:28

Isosta , pehmeästä joka kuivaa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:22

Iso,puhdas ja pehmeä sopii mulle. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:34

iso frotee pyyhe jota on jo pestykinmuutakerta...2 pyyhettä on ylitse muiden minulla henk. kylpypyyhkeet..toinen on uimahallillla mukana ja toinen on sitten kylppärissä .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 10:59

Voitteko kuvitella, että olen käyttänyt samaa kylptpyyhettä yli 40 vuotta. Minulla on niitä samanlaisia punaisia pyyhkeitä kaksi, molemmissa Suomen-kodeissani, en tiedä mistä ex-anoppi ne aikoinaan on ostanut, varmaankin Stockmannilta, mutta ne ovat kestäneet näin kauan. Ne ovat isoja pehmeitä froteepyyhkeitä, ja niihin on hyvä kietoutua vaikkapa uimisen jälkeen. Kohta ne alkavat hajota, ja olenkin huolissani, mistä löydän uudet, yhtä pehmeät ja isot loppuelämkseni !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:09

isosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 14:32

Iso froteepyyhe on aina käytössäni. Ja väreissä löytyy muissa, mutta ei valkoisessa.