Kuinka "huuhaa" olet ? Uskotko johonkin 'yliluonnolliseen', sellaiseen, johon läheskään kaikki eivät usko ?

Minusta tuntuu siltä, että olen elänyt aikaisempia elämiä, ja niissä on muovaantunut osa minuuttani sellaiseksi kuin se nyt on. LIsäksi uskon, että ajattelu ja toivominen ovat enrgiaa, eli tahtomalla jotain ohjaa käyttäytymistämme siihen suuntaan, että lopuksi saamme ainakin osan siitä mitä olemme kovasti tahtoneet.
Kategoria :huuhaa ja uskomukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2009 - 08:26

kyllä uaskon telepatiaan ja maahisiinkin niitä on meilläkin.. uskon myöskin ufoihin, sekä muuhunkin huuhaahan..yliluonnolisiin tapauksiin .. enkeleihin ym..

Kysyjän kommentti

Onhan meitä huuhaita...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 18:51

Uskon,että kaikella on aikansa,paikkansa ja tarkoituksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:54

Luja on usko vaikka välillä horjuukin. Eniten uskon vaistooni joka tänäänkin on toiminut hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:08

En ole koskaan uskonut mutta jotku uskovat. Minun vanhin tyttö uskoo henki maailmaan ja keskustelee joskus henkien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:16

Jotenkin joskus tuntuu, että jotkut teot saavat aikaan jotain sellaista mitä ei muuten olisi tapahtunut. Tekoni ei suoraan vaikuta tähän tapahtumaan. Äh, en osaa paremmin selittää. En tiedä, saatan olla hurahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:08

En usko mihinkään yliluonnolliseen. Olen liiankin jalat maassa tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:59

Kaikkeen on aina löytynyt luonnollinen selitys, se amerikkalaisen miljoonamiehen palkkio on yhä lunastamatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:06

en taida uskoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:48

uskon telepatiaan
Isäni kanssa meillä on yhteys hän on 86v.
jos minulla on joskus murheita
ei kauan kestä kun puhelin kilahtaa
ja siellä iskä kysyy kuulumisia
en ole hänelle kaikkia kertonut
nyt meillä on sama tyttäreni kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:13

En usko yliluonnolliseen ollenkaan, tai sitten kun omin silmin näen ja vielä joku muukin toditamassa etten vaan ole sekoamassa niin sitten uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:36

Huuhaa ei ole minua varten.
Elämäänsä voi vaikuttaa teoilla. Kovalla työllä saa yleensä paljon "onnea". Eräs kaverini ihmettelee, että minulla on aina niin uskomattoman hyvä tuuri ja hänellä huono. En ole iljennyt kertoa, mistä minusta johtuu.
Muutama vuosikymmen sitten sitä vielä uskottiin jos jonkinmoisiin maahisiin. Nyt sellaisella rahastetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 06:47

Kyllä minä joihinkin huuhaa juttuihin uskon, vaikka ei niitä tieteellisesti ole todistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2009 - 07:51

Sen verran hurahtanut olen että uskonhan minä. Vaikka kaikki onkin tieteellisesti tutkittu ja todettu että meistä itsestämme lähtee kaikki uskomamme näyt, ja kuulemamme äänet, niin ei se minun uskoani horjuta. Niin paljon ovat ihmiset kokeneet, että jotain täytyy olla ulkopuoleltakin tulevaa, ei vain omasta päästä.
Mutta siitä olen erimieltä että ajattelu ja toivominen tuottaa energiaa joka johdattaa haluamaansa.
Tai sitten minun patterini ovat vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:36

En usko yliluonnollisiin juttuihin ja huuhaan yleensäkkään. Suvussamme vaan on sattunut muutamia aika outoja tapahtumia, kuten esim. -ukkini kuoli, kun ukkoteeri lensi talon katolle huhuilemaan, mummoni kuoli, kun metso yritti laskeutua isäni hatulle istumaan, isäni kuoli, kun jänis tuli kaupungissa illalla töistä lähtiessäni autoni ulo-oven eteen nukkumaan, asuntooni lensi tervapääsky ikkunasta sisään ja jouduin autokolariin. Kaikki on tapahtunut aina muutaman kuukauden sisällä.... ennakkovaroituksenako jostain??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:46

Olen realisti. Elämäni on sen verran värikästä ettei tarvitse huuhaata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:12

välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 14:24

En jaksa uskoa mihinkään huuhaahan. Kaikki mitää tapahtuu on tapahtuakseen ilman minun uskomuksia.