Oisikohan syytä jättää vastaamatta kokonaan tuon kyseisen anonyymin älyvapaisiin kysymyksiin?Eri asia,jos kyseisellä henkilöllä olisi jotain tähdellistä kysyttävää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 17:37

Mie ennätin jo käydä fiksusti vastaamassa ! Otti niin pattiin tuollainen ala-arvoinen kysymys !!
Pisti ärsytyskäyrän näyttämään huippulukemia.
Yleensä jätän vastaamatta kaikkiin anonyymina esitettyihin kysymyksiin ja tämän jälkeen palaan taas siihen käytäntöön =)

Kysyjän kommentti

Vastasit lupsakasti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 17:46

Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:13

Kaikki anonyymithän eivät välttämättä ole samoja henkilöitä, mutta kyllä nyt vahvasti tuntuu siltä, että kyseessä on yksi ja sama henkilö. Joku ei nyt näköjään ole saanut minkäänlaista jatkokoulutuspaikkaa, ja viettää aikaansa hölynpölyämällä täällä Napsussa. Toivottavasti se menee pian ohi. Jatketaan me vaan omaa linjaamme, sillä onneksi anonyymit eivät enää voi vastailla meidän viestiketjuihimme !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:19

En ole vastannutkaan ko. kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 19:59

Heitähän voi olla useampi. Toivottavasti kysyjä on sen verran lukutaitoinen, että käy lukemassa kysymyksiensä vastaukset - ja ottaisi opikseen. Kohta ylläpito saattaa poistaa myös anonyyminä esitetyt kysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:09

Itse vältän anonyymien kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:53

Kaksi anonyymikysymystä päivässä yhtä tyyppiä kohtaan pitäisi riittää, jos tuollainen on ylipäätänsä pakko sallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:07

mietin ihan samaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 21:25

Chumban ehdotus on hyvä, paitsi että miksei 1 kysymys/päivä anonyyminä riitä meille tavallisille napsulaisille.
Eli jos ylläpito edes joskus lukee näitä tavallisia viestejä, niin harkitkaa asiaa ja toteuttakaa jonkinlainen rajoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.08.2009 - 01:14

Vähän kummia kysymyksiä tulee juup aina välillä. minkäs teet, toivottavasti ei tosissaan ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 06:30

Parempi jättää ne omaan arvoonsa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 14:49

Ärsyttää nuo typwerät/asiattomat kysmykset, paras olisi kun ei vastaisi. Lieneekö sama henkilö kyseessä joka kerta...saattaa ollakin. Häiriköitä ja sairaita riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 20:04

Voihan joku kirjautunutkin vai voiko, kysyä anonyymina? Vaikkapa vain saadakseen eloa foorumille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2009 - 13:13

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 14:20

Välillä jätän vastaamatta ja välillä vastaan. Riippuu aika paljon ärsytystilasta.