Pitäisikö teistä nopeahiilihydraattisia tuotteita verottaa ankarasti suomessa? Onko Katainen napsussA?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 16:33

nääh, ei pidä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 15:08

Nykyään myyjiltä vaaditaan tuotetuntemusta kaupoissa. Olisi aika makeaa, jos olisi jonninmoiset helpot selostukset tuotteiden kohdalla, tai sit katekoriat noille hiilareille erikseen. Meni vähän sivu suun vastaus;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 15:09

Minun mielestäni ruuanveronalennus on täyttää huijausta jolla yritetään sahata taas veronmaksajaa silmään oikein kunnolla. Ei Suomen taloudellinen tilanne tuollaisilla toimilla miksikään muutu. Ajatellaan jos maksat 20,00 € ostoksestasi vain 19,80 € , mitä teet säästyvällä rahalla eli 0,20 €:lla tänä päivänä? Et mitään! Kansanajatukset vaan suunnataan toisarvoiseen asiaan ja varsinaisen asian hoitaminen unohtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 15:09

KAIKKI KIEMUNKIUUTISET
www.iisakkikiemunki.net/edel...utiset.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 15:32

Prusruoka ei vieläkään ole kovin kallista. Porkkanat isoissa säkeissä, kaali kokonaisina kerinä, viljat, herneet ja kananmunat ovat vielä kohtuuhinnoissa. Tekemällä itse saa halvemmalla. Milloin leivoit viimeksi leipää, teit hernekeittoa, söit kaalipataa, keitit tai raastoit porkkanoita ? Katainen syököön vienereitä, pastaa ja broccolia,mutta meillä syödään vähän arkisemmin, tai ainakin minulle riittäisi arkinenkin ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 20:35

Kunnon alennus kaikille, varsinkin kotimaisille kasviksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 01:59

Joo veroja lisää kataisen malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:47

Ihmiset syö sitä mitä haluavat, olkoon vero mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:15

mix ?...