Hyvää huomenta heränneille Napsulaisille.Mukavaa,että on muitakin näin varhain ylhäällä olijoita.Mulle tää on tuiki tavallista.Johtuneekohan iästä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 05:36

Empä tiedä sinun iästä..mutta kun en ole vielä ennätty nukkumaan..kun on pitänyt vastilla kysymyksiisi..Piti mennä nukkumaan illasta aikasin,,kun on ollut niin väsynyt..mutta kun napsuun tulee..ja huomaa muitakin on hereillä..niin sitä vaan tökitään tätä konetta vaikka silmät hämärtää...

Lisätty: 19.08.2009 - 05:37

Ja nämä ihanat viestit vievät aikaa..kun pitää vastailla..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 06:37

Minä aamuisin aikaisin olen herännyt koko ikäni, illalla olen aina aikaisin väsynyt ja menen 21 paikkeilla jo sänkyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:24

Aamunvirkku täälläkin, mutta nyt vasta koneen aukaisin. Iän myötä näkyy unen tarve vähenevän. Se on tosiasia. Niin ja huomenta vaan sinulle ja kaikille napsulaisille. Pohjois-Savossa tulee kaunis, aurinkoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:55

Mulla arkisin soi kello 4:45. Koiran kanssa olen ulkona klo 5. Sen jälkeen kahvi, vitamiini, naama, hammaspyykki, lapset hereille ja 6:20 autoa kohti. Siitä se päivä alkaa. Ihanat nämä aamujen tutut rutiinit!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:22

Itse valvoin yöllä taas pari tuntia ja leikin lattialla mutta se ei johtunut säästä eikä omasta päästä, vaan lapsen omituisesta tavasta herätä jälleen kello 02.30 ja halua päästä leikkimään. Tarvitsee yrittää kitkeä tuo ominaisuus pois vaikka sitten niin että käymme nukkumaan hieman myöhemmin, ehkä yövalokin voisi antaa rauhallisemmat unet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:33

en tiedä kui vanha oot, mut yleensä vanhat heräävät aikasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:52

Minä olen jo riittävän vanha heräämään aikaisin, mutta silti nukun aina johonkin yhdeksän pintaan. Poikkeuksiakin on. Toisaalta taas valvon illalla pitkään, joten nukun kyllä tarpeeksi. Eikös yhden teorian mukaan ihmisillä ole oma unirytminsä, joko aamu- tai iltaunen puolella. Minä kuulun ilmeisesti sitten näihin aamu-unisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 11:41

minä en kuulu heränneisiin,
www.h-y.fi/herannaisyys/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 12:55

normaalisti olen melko varhain liikenteessä, nyt on putkessa sellaista häpeninkiä että vuorokausirytmi on pahasti kierteellä, tänäänkin ylösnousemus vasta kymmenen jälkeen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:27

huomenia vaan! ITse heräilin siinä 12 maissa vasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:15

Minua ei saa tuohon aikaan hereille millään, paitsi jos on pakko johonkin lähteä. Vasta siinä 8-9 aikaan alan aukoa silmiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:33

vaikeaa sanoaa