Oletko paljon sukulaistesi kanssa tekemisissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 13:26

lähisukulaisten:kyllä.. mitä kauemmas mennään, sen vähempi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 05:27

Kyllä aika paljon..kun suku lisäänty keraheitolla..oikein komeasti,,kun veljeni vaimo 3.tenavaa ponkasi maailmaan noin 10.min välein.elikkä tuli kolmost 2 tyttöä ja vielä poika joukon jatkeena....Silloin oli vielä perjanti ja 13 päivä..mutta se oli heille onenpäivä..Vejeni vaimo on kaksoen..että sikiävää sukua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 06:38

Lasten ja heidän lapsiensa kanssa usein sekä äitini kanssa, en muista sukulaisistani paljon perusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:20

Äitini ja veljieni kanssa soittelemme viikottain ja nähdään 1-2 kertaa kuukaudessa. Kaukaisempien sukulaisten kanssa olen harvemmin yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:27

Minimaallisen vähän koska en ole sukulaisrakas. Äitiini olen säännöllisessä puhelinyhteydessa harva se viikko (meillä on välimatkaa reilut 500 km). Tyttäreni kanssa asumme samalla paikkakunnalla joten näemme useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:34

kyllähän mä oon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:36

En oikeastaan lainkaan.
Kaverit ja ystävät tulevat nykyisin ihan muualta, suuri välimatka vaikuttaa osittain mutta ei se ole mikään todella hyvä syy, elämä ja elämäntilanne vaihtelee - nyt näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:54

Oman perheen, siis lasten ja äitini kanssa olen säännöllisen paljon tekemisissä, muiden kanssa todella vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 11:23

en ole tietääkseni tavannut napalankojani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 11:42

Lapseni perheen, ex-miniäni perheen ja kahden sisareni kanssa. En muiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:27

Todella vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:41

Kyllä jonkun verran tulee oltua. mutta tuntuu että aika menee niin nopeasti että ei aina ehdi sukulaisiin mennä edes kylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 23:01

Lähimpien kuten vanhempieni ja sisarusteni kanssa ollaan sopivasti tekemisissä ja hyvissä väleissä, vaikka välimatkaa sisaruksiin onkin muttei onneksi kohtuuttomasti n. parin tunnin ajomatka. Muihin sukulaisiin suhtaudun samoin kuin muihinkin tuntemiini ihmisiin eli jos kemiaa on ja synkkaa, olen ns. lähellä.Muuten pelkkä sukulaisuus ei saa mua pitämään yhteyttä.Eihän sitä tiedä kuinka asiat vanhemmiten vielä muuttuu.Joskus mua on kiinnostanut sukututkimus ja oikeastaan vieläkin,mut sehän on eri asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:34

Miten sen nyt ottaa aika lailla.
Soittelen paljon sisarusten kanssa ja näen äidin ja toisen veljeni ja hänen perheensä lähes joka kuukausi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:13

Hyvin vähän, kun kaikille on kamalan pitkät matkat. Ja soiteltuakin tulee harvakseltaan. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:33

en