Kuunteletko paljon radiota.Mikä kanava mielestäsi paras?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 05:13

Aika paljon tulee kuunetua tätä paikallista radiota..Kyllä kun kettiössä hyörin laitan iskelmä-radion päälle..Ja Ihaninta musiikkia kuuntelen..tämän läppärin kautta..mitkä Ida kaveri minulle antoi.Kake Randelin...ihanaa kuuneltavaa..

Kysyjän kommentti

Iskelmäradio mullakin aina päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 05:08

Autossa on päällä YLE radiosuomi ! Vähänpä tulee ajeltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 07:31

En kuuntele, mieluummin kuuntelen levyjä joista itse pidän, en sellaista massamusiikkia mitä radioista tuppaa tulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:21

Kuuntelen aika vähän radiota ja silloin yleensä Novaa. Kuuntelen enemmän cd-levyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:38

Radiota tulee kuunneltua päivittäin. Paikallisradio paikallisuutisineen sekä Radio Suomi ovat eniten kuunnellut taajuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:58

Autossa ja töissä klo kymmeneen asti Radio Suomipop, sen jälkeen vaihtuu kanava Iskelmälle. Välillä tulee Novaa kuunneltua. Kotona ainoastaan Suomipoppi päällä, tälläkin hetkellä koira kuuntelee kotona samaa musaa ku minä täällä töissä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:09

Edelleen se on Radio Suomi.
Parhaat ohjelmat ja toimittajat löytyy sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:35

jos ajan autoa (jotain muuta ku sitä millä normaalisti ajan). NRJ, voice, nova

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:56

Olen nyt muutamana päivänä laittanut radion päälle, en tiedä kanavaa, mutta sellainen YLE:n puhe ja klassinen musiikki, onkahan se yle1. Nytkin soittavat jotain klassista musiikkia, joka sopii tällaiseen hiljaiseen aamuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 10:55

Yle se minullekin on tärkein. Lähinnä kuuntelen sieltä perjantaisen Puhelinlangat laulaa, ja heti lauantaiaamuna Onnen hetket - onnitteluohjelman. Muuten toosa on kiinni. Ai niin ja mökillä soi aamusta iltaan Iskelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:27

töissä on usein radio auki, joko iskelmä , radio Pohjanmaa tai aalto

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:28

en kuuntele, mutta josk uuntelen niin yleensä suomiopoppia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:05

Ei tule kovin paljon kuunneltua. Kun kuuntelen niin kanavat ovat, iskelmä, suomi pop, nova ja voice, ja juuri tässä järjestyksessä. Iskelmää eniten =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:42

Suomipoppi sekä iskelmä joskus novaakin kuunnelaan meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 22:05

Suomi poppia ja iskelmää.Töis kuuntelen ja koton on radio koko ajan auki.Ei tunnu kissasta nii yksinäiseltä ku radiost tulee ääntä.radio on jopa yönki auki,oon jo nii tottunu siihe etten varmaa sais nukuttua jos ois täysin hiljasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:11

Hyvin on vähäistä minun radion kuunteluni. Olisinkohan jouluna viimeksi kuunnellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:35

noin 8 t päivässä . eri kanavia -eri aikaa . hyvia on paljon . riippu mistä tykkä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:43

Kun herään, laitan heti radion auki. Kanava on tällä hetkellä Radio-Suomi, ja edelleen kanta-Hämeen alueradio. Kuuntelen myös Novaa sekä Iskelmäradiota