On se vaan mukavaa,et tää Napsu on olemassa.Eikö?.Saa vaihdella mielipiteitä ja tietoa itseään askarruttaviin kysymyksiin.ynm

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.08.2009 - 10:54

Mitä meillä oli ennen kun ei ollut Napsua?
Minun elämäni ainakin rikastui ja viisastuikin tämän takia, kiitos kaikille jotka siihen olette vaikuttaneet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 05:07

Ihanaa että Napsu on olemassa,,Kyllä minä ainakin vaihdan mielipitetä..Kysyn ja vastaan..ihan älyttömiä..mikä on hauskaa..tosikko ihminen ei kyllä meidän seurasa viihdy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 06:39

Kyllä tämä mukavaa ajan kuluketta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:22

Mukavaa viihdykettä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:19

No, voittaa ainakin koripallon seuraamisen, jääkiekon kohdalla on vähän niin ja näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:35

totta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 13:28

näin on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 13:28

Kyllä vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 18:45

Joo ilman muuta hyvä asia kun napsu on olemassa ja TE KAIKKI NAPSUN KAVERIT. ON KIVA KÄYDÄ KATSOMASSA TÄÄLLÄ MITÄ TEILLE KUULUU. OLETTE NIIN MUKAVIA KAVEREITA TE NAPSULAISET.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 19:30

Juu, täällä on aivan mahtavia ja fiksuja tyyppejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 23:32

Totta on kaikki nuo edelliset kommentit. Toivon kovasti, että tämä kanava ihmisten väliseen kommunikointiin pysyisi terveenä, spontaanina ja kaikille mieltä virkistävänä.Ja kun päät yhteen lyödään, saadaan vastauksia moniin käytännön,matkailun tms kysymyksiin. On kiva kun aina löytyy joku joka osaa antaa vinkkejä asioihin, joista itse ei ole ihan perillä.Ja tietty toisinpäin, tuntuu kivalta jos kykenee antamaan itse jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 11:18

Tämä on ainoa keskustelukanava, joss pyrin käymään, joskus useitakin kertoja päivässä. Olin aikaisemmin Suomi24:ssä, mutta siellä sallitaan kaikenlainen törkykirjoittelu, joten se ei kiinnosta. Täällä ei ihmisiä haukuta mielipiteidensä vuoksi, jokainen saa olla sitä mieltä, mitä on. Toivottavasti Napsu saa jatkaa, eikä tätä syntynyttä yhteisöä joku keksi hajoittaa. Ikävähän siinä tulisi. Olette niin mukavia kaikki ominenmielipiteinenne. Olisihan se joskus mukavaa tavata livenäkin, mutta silloin saattaisi illusiot särkyä multakin kuin minulta, joten näin on ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 13:10

Tämä on paras. Olen muuallakin yrittänyt, mutta surkeita ovat muut palstat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:36

no joo