Syöttekö

Syöttekö talkkunaa ja piimää

Talkkuna on moderni pikaruoka
Toisille se on kuin salarakas, toisille kauhistus.
lainaus netistä

Lisätty: 18.08.2009 - 22:54

Jaa unohtu laittaa et itse syön pussillisen kuukaudessa
nami nami

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 00:22

Talkkunaa en syö lapsena maistanut..mutta oli todella pahaa silloin..nyt pitäisi kokeilla uudestaan..kun on makutotumukst muuttuneet..pitää ihan huommenna ostaa ja maistaa...
Nykyään laitan piimän-sekaan leseitä..kun vatsa toimii huonosi...

Kysyjän kommentti

Hei
Toivottavasti olet ostanut ja maistanut talkkunaa
minulla oli 40v. väliä viime kerrasta
muistot ei ollut ihan hyviä
mut kun ripauttaa sokeria vähän päälle niin nami nami
toivottavasti tämä saa sinut uudestaan
myös ihastumaan siihen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 22:46

Tänään viimeksi. On ihan hyvää välipalaa. Tänään söin jugurtin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 22:46

Syön. Talkkunapöperöä. Nam. Herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:47

no siitä talkkunan moderniuduusta voidaan olla useampaakin mieltä, mutta minä päätin 1948 etten syö talkkunaa ja piimää js se lienee ainoa päätökseni joka on pitänyt näin pitkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:53

Talkkunaa ainoastaan tömäkäksi puuroksi keitettynä ja reilu nokare oikeeta voita :)
..ja piimä tietty erikseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:55

Tänä kesänä unohtanu sen, no voi ei, ja vv sie oot paljo menettäny; riko lupaukses:) Sitä oikeeta talkkunaa, sokerii ja kirnupiimäää... aah.. mut vaan vähän, niin se on ihanata, tai puolukka/talkkunapöperöö..näit lapsena ja näit kerran vuodes aikuisenakin... miksei talkkunaa myydä muuten pienemmis pusseis..hmm...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:01

Minulla on kyllä talkkunajauhoja keittiön kaapissa, mutta en käytä niitä. Ostin kerran yhden ystävän mieliksi niitä itselleni, kun hän niin halusi minun tekevän. Olen toki niitä maistanut :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:54

Piimä on aina kuulunut suosikkeihini.Talkkuna taas ei niinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:42

En syö, en tykkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 01:24

Talkkuna on hyvää, mutta piimää en voi sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:30

Piimää juon, talkkunasta en tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:30

En enää vuosiin, on jotenkin liian puisen makuista, ikään kuin söisi sahanjauhoja.
Täytyy joku päivä kokeilla vieläkö makutuntemus on sama kuin aikoinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:39

en syö.. piimää joskus juon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:32

En syö. Piimää en ole koskaan oppinut juomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:51

Ei kiitos talkkunalle, mutta piimää kyllä juon ja tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:45

ei