Tuleeko teillä syötyä 7-9 leipä palaa päivässä? Minulla ei kyllä tule. Entä juotua 1,5 litraa vettä päivässä? tätäkään märää

vettä en juo.

Avainsanat: syötkö tarvittavan määrän leipää päivässä ja juotko 1 5 litraa vettä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 22:31

Vettä juon palon päivänmittaan..muutta ei leipää 3-4 palaa päivässä..

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. en minä myöskään syö kuin jotain 4-6 palaa päivässä leipää juon kyllä aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 22:31

Yritän juoda 1,5 litraa
leipää ei mene niin paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:32

Nesteen puolesta varmaan tuohon pääsen,
mutta aika laiska leivän syöjä kyllä olen.
Sanoisin että 7-9 palaa viikossa on lähempänä oikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:32

Juu vettä menee kyl tuon verran päivässä varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 22:36

Ei täyty leivän osalta mutta nesteissä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:38

eiköhän nuo normit täyty, en kyllä ole laskellut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:47

En syö noin paljoa enkä juo ainakaan vettä, ehkä yhteissumma juomista, siis maito ja kahvi mukaanlukien, tulee vaadittava määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:56

En syö leipää noin paljoa ,0-3 viipaletta ehkä päivässä.Vettä kyllä tulee särvittyä tuo määrä hyvinkin.Mulla on vesituoppi aina pöydällä josta on hyvä päivän mittaan ottaa huikkaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:07

Vettä juon paljon päivittäin, mutta leipää en syö kuin muutaman palasen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:09

Nesteenä tuo kriteeri täyttyy, mut ei pelkästä vedestä kuitenkaan (se vie suoloja), ja leipää (ruis) päivässä 2-6kpl, miten millonkii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 00:35

leipää ei mutta vettä kyl tulee litkittyä varmasti ylikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:43

Vettä juon kyllä enemmänkin mutta leipää en syö välttämättä kuin yhden palan tai ollenkaan päivässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 01:50

Neste määränä 1,5 litraa/päivä on ok. Leipää riittäisi 4-5 palaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:37

Vettä menee noin litra päivässä ja leipää max. 4 viipaletta eli alle noiden määrien jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:40

no ei, eihän sitä edes kuulu syödä noin monta leipää.. tietenkin riippuu mitä leipää se on, mut ainakin vaaleet on epäterveellisiä.. no huhhuh.. noin 1.5l menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 23:57

Cracottea voi syödä saamatta ilmavaivoja...muuten en voisi kuvitellakaan syöväni noin paljon mitä tahansa leipää.Maistas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:47

Neljä leipäpalasta ruispuikulaa, vettä vain viitisen desiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:47

leipä ei . vettä kyllä .