Syöttekö koskaan sipsejä kun katsotte jotai TV ohjelmaa? Meillä tulee välillä ostettua koska 11 vuotias tyttömme niitä haluaa.

Avainsanat: syöttekö sipsejä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 22:04

Silloin tällöin tulee ostettua kun lapsi niitä haluaa.Ei yleensäkään tv:tä katsellessa syödä vaan dippaillaan ihan muuten vaan ja esim. pelataan jotain.
Lauantai on meillä se sipsipäivä.Silloin kun "saa" syödä muutenkin herkkuja :)

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. samoin melläkin tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 22:02

En syö, mutta sillointällöin teen itselleni popcorneja. Tahtoovat vain loppua ennen ensimmäistä mainoskatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:05

Tänään meni pussillinen pitkästä aikaa; aitoja taffeleita 350g (huh huh). Maksoi tasan euron, kuuluisia heräteostoksia ja huomenna hieman pidempi lenkki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:21

Juu joskus. leffaa katsoessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:27

Sipsei ostan kun pidetään kisastudioo meitil tai uutena vuonna, siihen ne jää, mut hyvii ne tietty on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:27

Ei kyllä tule syötyä..mutta ukomeilla tulee niitä popsittua..pitää olla aina huoneessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:49

lienee jo kymmenkunta vuotta siitä kun olen viimeksi syönyt sipsejä, joten voinen sanoa etten syö (vähemmän katselen sitä tölläkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:56

En syö, sillä alitajuinen parempi minäni kieltää sellaiset mässytykset. Sillä energiamäärällä voi syödä sitten kyllä jotain herkullisempaakin kuin sipsit. Vaikkapa jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:57

En syö sipsejä, mutta kyllä ostan niitä joskus "pikkuvieraillemme" !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:15

Tulee syötyä kun lapset niitä ostaa
nyt kun pitää painoa vartioida
ei tohdi repsahtaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:44

Kyllä, jotenkin kiva tuojotella telkkua ja mässäillä vähän samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 08:38

Pojan pussista joskus muutaman sipisin nappaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 09:41

no jos on joku herkuttelupäivä, mut normaalisti ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:39

Eipä ole moista tullut harrastettua aikoihin, sitten laihduttamisen aloituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:50

aina välillä