Mitä eläintä et missään nimessä ottaisi itsellesi? ja eläin mistä et pidä kotieläimenä?

Avainsanat: eläin mitä et ottaisi itsellesi kotieläimeksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2009 - 08:41

Mitään käärmettä, liskoa tai hämähäkkiä en ottaisi.

Kysyjän kommentti

kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. ihan totta minäkin inhoan kaikkia sellaisia kotielämiä mistä kerroit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 21:39

Kalkkunaa. On niin pirun äkäinen nokkaeläin. Kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:39

Liskot, käärmeet ja kaikki sen tyyppiset nilviäiset. Enkä rottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:47

no kissaa en kyllä ottaisi..
simpanssin haluaisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:50

En ottaisi itselleni rottia enkä hiiriä lemmikeiksi enkä myöskään pidä niistä "kotieläiminä".. Varsinkaan rotista ! Hiiristä on jonkinverran kokemusta ja aina ne kauhistuttavat samanverran ! Olen yrittänyt saada ymmärrystä hiiriin lukemalla mukavia satuja pienistä ihanista hiiristä, jotka ensin syövät pöydältä juustoa ja sitten pinkaisevat pieneen koloonsa piiloon !!:O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:03

No rottaa en ottaisi, mutta pelkästään sen takia että lemmikkirotta elää vain 18-24 kuukautta. On aika surullista luopua lemmikistään niin nopeasti. Juuri nyt olen reissussa niin paljon että on mahdottomuus ottaa yhtään mitään, mutta jos eläkkeelle selvitään niin turvaksi joku koira, vaikka bullterrieri olisi ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:22

Kämres. Siinä sellanen luikero järkytys, mikä kuuluu luontoon, mutta ei mihinkään terraarioon olohuoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:51

kaupunki olosuhteisiin en halua mitään lemmikkieläimiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 22:54

En mitään, tuota koiraa katselen sen elinkaaren loppuun, ja sitten saa eläintenhoito olla loppu minun kohdallani. Kaikista eläimistä on enemmän vaivaa kuin iloa. Kahlitsevat kotiin, en saa tehdä mitään ilman jatkuvaa tuijotusta ja syyttelyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:30

karvaton koira
kerran olin kohtelias
kun työkaveri oli sellaisen hankkinut
eihän sitä voi ees silittää
ps.tää ei ole tarkoitus loukata jos jollain sellainen on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 00:10

Kaikkien kissaihmisten kauhistukseni täytyy sanoa,että kissaa en ottaisi missään nimessä kotiini ja syykin on siihen hyvä...allergia.Pidän kyllä kissoista todella paljon,mutta kun ei vaan ole mahdollista pitää moista 'otusta' kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:45

Mitään hämähäkkejä tai muita ötököitä en ottaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2009 - 01:54

Koirani jälkeen en ota enää mitään eläintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2009 - 12:35

Käärmettä en ottaisi millään ilveellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2009 - 17:52

norsu vaan ei mahdu meille