Olisitko ansainnut koruja?

www.kaleva.fi/plus/juttu8097..._page0.htm

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 19:18

Edellisestä suhteesta olisi parit helyt saanu.
Toivottavasti ne korut mitä avomieheni on ostanut miulle, on ostettu rakkaudella eikä pettämällä.
( rakkauteen ainakin haluan uskoa ! )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 19:21

En haluaisi koruja petolliselta mieheltä.Nähdessään minulla hänen ostamia helyjä ,hän muistaisi miksi tuonkin olen ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 19:58

Jos noin meneteltäisiin meilläkin, kävelisin kuin romaanirouva helyt kilkattaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 20:07

Minulla ei olisi ainoatakaan korua, jos noin ne olisin saanut !! Näin ainakin haluan uskoa ja toivonkin niin asian olevan !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 20:12

Kauan sitten silloinen petturi osteli helyjä, joitakin on tallella, mutta suurimman osan annoin pois. Hui kun nousee karvat pystyyn huonoista muistoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 20:47

Sain koruja ennen naimisiinmenoa, sitten tahti hiipui. Mutta olen saanut myöhemminkin, viimeksi sain Kalevala-korun Naisen ääni-kaulakorun. Tuskin syynä on ollut linkin mukainen käyttäytyminen. En tahdo uskoa sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 21:57

minulla on paksu kultaketju kaulassa jonka sain kun täytin 50 vuotta. lapseni ja mieheni ostivat sen minulle. tosi kaunis on ja arvokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 23:23

Sain ensimmäisen lapsen jälkeen kaulakorun
toisen lapsen jälkeen rannekorun
ja siihen ne loppui
missähän syy he he....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.08.2009 - 00:49

En olisi ansainnut koruja näköjään koskaan. tai mistä minä voin tarkalleen tietää :)