vielä kyselen näist internetin ihmemaailmasta älkää hermostuko , et onkohan minulla koneessa virus, mato, tai jokin muu ötökkä,

sivujen kääntäminen , laataminen kestää iäsyyden, voikos sekin olla elisan syy , vaikos, kun tämä kone päivitettiin kaiken maailman pöpöjä vastaan uusimpaan päivitykseen ...elisa vaihtoi yksipuolisesti tämän laajakaistan 1 ? jokin meka vai mikäkös se nyt on.. ja sen jälkeen minusta tuntuuu, et mikään ei toimi kunnolla , kuin heiltä tulleet laajakaista ja kännykkä laskut .. sinne ei voi soittaakkaan saamati raivaria, kun 30 min. soittavat musiikkia vain, eikä kukaan elävä vastaa... #&%# ...kiukkuisena.. murr...äsken tuli gallup elisasta txt viestillä ihan ilmaiseksi vieläpä .. voitte vain uskoa mitä palautetta annoin ... :( nyt ei revitä enään hyymörii ei..tämmä akka on niin vihainen ..tuolle elisalle ja harkitsee tosissaan vaihtoa .. voikos tuo vika olla elisan, käyttäjän vaiko läppärimadon.. ? soryy kiukkuisuuteni.. :( en teille kuitenkaan olette niin ihanii napsun ystäväni kiitos siitä ja jo :))

Avainsanat: käyttäjä virus mato pöpö vaiko elisa. ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 14:30

Virustentorjuntaohjelmat ovat tosi raskaita varsinkin, jos olet valinnut tarkastuksen tarkemman syynin mukaan tapahtuvaksi. Sitten toiset linkit vain avautuvat muita hitaammin liittyen niissä olevan tiedonmäärään ja kuvien paljouteen ja niiden kokoon. Ihmettelen monasti miten jotkut suuretkin yritykset tekevät etusivustaan niin raskaan, että latautuminen kestää jopa kymmeniä sekuntteja. Lisäksi yhteysnopeus ja käyttäjämäärät sivustolla vaikuttavat sivujen latautumiseen. Koneesi kannattaisi myös siivota joskus turhista tiedostoista ja cache-muisti tyhjentää. Hyvä ilmaisohjelma siihen on esim. CCleaner. Levyn eheytys olisi myös ainaa hyvä ajaa puhdistamisen jälkeen, sekä roskakori tulisi tyhjentää säännöllisin väliajoin.

Kysyjän kommentti

kiitokset kaikille vastanneille antaisin bointsit teille jokaiselle , no se ei käy joka on harmi, mutta siivojaa koneelle oottelen ja vika oli yksin tein elisan ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 13:28

Asennettiinko koneeseesi uusi virustorjuntaohjelma?
Ne ovat nykyisin niin raskaita, että koneessa täytyy olla aika lailla potkua, että suoriutuu edes siitä kakistelematta.
Virusta koneessasi tuskin on.
Minkä ikäinen koneesi on? Viisi vuotta alkaa olla jo siinä rajoilla uusimmille (virus)ohjelmille.
Katsoisitko koneesi muistin >käynnistä>asetukset>ohjauspaneeli>järjestelmä, ja sieltä RAM-muisti, mitä siinä lukee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 13:51

voipi olla elisan, Elisa on aiheuttanut ainakin täällä niin hirmuisesti ongelmia niin nettiliittymän kuin puhelinliittymäkin kanssa, nyt on kaikki vaihdettu ja hyvin pelittää aparaatit ja laskut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:31

Minun vanha koneeni ennen lopullista ja monipulista tilttaamistaan oli juuri samanlainen. Olin ladannut siihen F-securen ilmaisen virustorjunnan, ja se ilmeisesti söi kaiken muistin, niin että tökki koko ajan. Poikani kehotti minua ostamaan lisää muistia, sitää saa kullemma läppäriin n. 50 €:lla, mutta nyt se ei enää kannata. Kone on kappaleina, ja uuden hankkimista olen ajatellut. Tämä mieheni kone kyllä joutaa minulle toistaiseksi, joten odottelen ratkaisuani uudesta koneesta. Uuden nätin tietokonelaukun sain juuri synttärilahjaksi, pitääköhän nyt sitten ostaa uusi konekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 16:28

Ei kukaan voi antaa täydellisen oikeaa vastausta näkemättä konettasi ensin. Vaihtoehtoja hitauteen on erittäin monia, odottele pari päivää ja jos tilanne ei korjaannu mene käymään siellä as.palvelussa ja ota vaikka makuupussi mukaan ja sano ettet astu ovesta ulos ennen kuin asia ratkeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:30

Noi ohjeet ko laitat yhteen ni siin se on ja viel et 1M nopeus on käytännössä hitaanpi kun toi 1M ja -Kaikille viel ketkä ei tiedä - yksityinen ihminen ei tartte noita mammutti kokoisia virusturva ohjelmia korkeintaa yritykset moneen koneeseen, uskokaa nyt KONE HYYTYY, VOIMA LOPPUU, kyllä ne niitä mielellään myy. Ilmaisia virusturva ohjelmia on helposti saatavilla, esim -avast- toimii loistavasti ja on tarpeeks tehokas eikä vie koko koneen kapasiteetia ( suomen eniten käytetty virusturva) liikkeet aina pelottelee asiakkaan puoli kuolleeks kun kysyvät onko virusturva varmasti kunnossa koska muutoin semmoiset örkit hyökkää koneeseen et täytyy asuntokin samalla vaihtaa,,hahahahaha älkää menkö halpaan, ite olen käyttäny konetta kuukauden ilman minkään moista virusturvaa (vahinkossa) hoidin pankki asiat ja muut eikä örkkejä näkynyt, silloin on aina väärä virusturva jos siitä täytyy maksaa, näin on jämpti.

Lähteet:
suomen petoeläin osuuskunta örkki.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 18:41

Meillä on koneessa päällä kokoajan viruksen torjunta ohjelma. Kone kyllä käynistyy nyt ihan hyvin. Yhteen meillä kyllä iski virus ei lähtenyt lataamaan sivuja millään.