Shokki! Isinbajeva jäi ilman tulosta?

Olen vilpittömästi pahoillani.
yle.fi/urheilu/tapahtumat/yl...57107.html

Lisätty: 18.08.2009 - 10:51

Käykö ylpeys lankeemuksen edellä? Aloituskorkeus 475 tulos jonka voittaja hyppäsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 07:45

Näin on nähtävä.

Kysyjän kommentti

Miehissä Australian pojalta onnistui. Pudotus ja seuraavasta korkeudesta yli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2009 - 07:49

No voi itku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:52

Ei kyllä minun maailmaani hirveästi hetkauta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:53

Näin voi käydä. Yritetään nyt kuitenkin toipua ja jatkaa kisoja. Onhan siellä vielä lajeja jäljellä.

Ei kai tuollainen "maailman parhaan" epäonnistuminen tärkeässä kilpailussa ihan tavatonta ole. Esimerkiksi moottoriurheilussa entiset ja nykyiset maailmanmestarit aika usein epäonnistuvat, kolaroivat, ajavat ulos radalta tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2009 - 08:13

Aikansa kutakin sanoi pässi kun päätä vietiin. Ei kukaan ole voittamaton.
Mutta pahoittelen teidän fanien puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:14

Taisi olla paineet liian kovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.08.2009 - 08:22

Näitä on sattunut ennenkin ja tulee sattumaan jatkossakin. Kisat jatkuvat ja tuo katastrofi unohtuu pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 08:55

En voinut olla tuntematta myötätuntoa häntä kohtaan! Oli se aikamoinen yllätys!!! Ja toinen sellainen oli Parsin jääminen neljänneksi! IHANAA kun bekele voitti taas, hänen juoksuaan on upeaa seurata ja kyllä se jännä juoksu olikin!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 09:22

Vaihtelu virkistää.
Viisi vuotta ylivoimaa saa minut salaisesti (?) toivomaan, että nousisi joku uusi voittaja.
Viime aikoina hän ei enää ole ollut niin varma, joten ura lienee pikkuhiljaa laskusuunnassa?
Millä tavalla lajin äärimmäinen huippu toivoisi itse uransa päättyvän? Tulisi joku, joka rikkoisi hänen ennätyksensä ja voittaisi hänet aina, vai niin, että enää ei vain kulje? Mikään ei jatku ikuisesti, siihen meidän ja hänen on vain tyydyttävä.
Hänen uransa on ollut aivan huikea, joten loppuelämä ei varmaan tule olemaan pelkkää kituuttamista.
Kaikkea hyvää hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 09:54

Hävisi juuri samalle puolalaiselle edellisen kisansa joten ei tuo nyt niin suuri yllätys kuitenkaan ole mitä tiedoitusvälineet taas kertovat. Sitäpaitsi hänen tuloksensa ovat tällä kaudella olleet aikaisempiin nähden melko vaatimattomia, (taitaa 485 olla kauden paras) joten siinäkään valossa en ainakaan itse yllättynyt. Kisa oli melko heikkotasoinen muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 10:38

Ei kukaan voi olla jatkuvasti paras missään lajissa. Se on syytä pitää mielessä. Aika kuluu, ja tulee uusien ja nuorempien voittajien vuoro. Lajissa kuin lajissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 12:20

kuuluu pelin henkeen, yks voittaa - toiset häviää,
liikoja yrittävät yleensä häviävät

on melkein yhtä katkeraa tapahtuuko häviäminen sekunnin sadasosalla tai jäämällä kokonaan ilman tulosta, seuraavassa kisassa sitten jutut voi mennä toisinpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 13:52

Ei ole shokki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 14:54

ihan järkyttävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:28

Onhan se ikävää kenelle tahansa urheilijalle kun on panostanut kaikkensa juuri näihin kisoihin eikä saakaan sitten tulosta, surullista:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 15:33

Kukaan ei ole voittamaton, ei edes isin paijaama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 17:22

Hyvä yritys