Ostaako mikään liike puhelimia?

Kertokaa jos tiedätte että ostaako joku liike puhelimia ja jos tiedätte niin missä sellainen sijaitsee??

Lisätty: 17.08.2009 - 20:32

Minulla on Nokia n78 ja aion ostaa nokia n93 jota löytyy vain huuto netistä niin ajattelin että jos myyn tuon oman niin saisin rahaa tuohon jonka ostaisin seuraavaksi

Lisätty: 17.08.2009 - 20:40

Sitä minäkin meinasin että jos mikään ei osta niin myyn sitten huuto netissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.08.2009 - 20:30

En ainakaan ole kuullut että täällä meillä päin kukaan ostaisi kun eivät ota vaihdossakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 20:30

Kyllä niitä on sellaisai jotka ostaa vaihdossa toiseen. elikä tavallaan hyvittää siitä vanhasta puhlimesta vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:35

Ennen Sonera pisteistä sai ostaa käytettyjä puhelimia,olivatko sitten hyvittäneet sen vaihdossa siitä en osaa sanoa,puhelinhan on ongelma jätettä.

Lisätty: 17.08.2009 - 20:36

Voithan yrittää myydä sitä itse jollekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 20:43

Puhelin kannattaa myydä huuto.netin kautta ja ostaa ilman vaihtopuhelinta uusi. Vaihdossa ei koskaan saa kuin noin puolet siitä minkä saat kun myyt puhelimesi muuta kautta. Käteisellä on usein myös helpompi tinkiä hinnasta vielä vähän pois,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 22:07

Voithan viedä sen johonkin kirpputoriin myyjälle kaupattavaksi. Sellaisiakin kirppreita on, jotka ottavat yksittäisiä tavaroita myyntiin , Napsuunkin pitäisi perustaa kirpputori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 01:18

Kirppupputorilta voit saada jonkun ostajan, muuten on kyllä vaikeaa. Puheliosakkeet ovat sitten asia erikseen, jotka tekevät hyvin kauppansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 01:52

Pöh, ennen ainakin ostivat liikkeet ja ottivat vaihdossa, tyhmää jos asia on nyt näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 07:35

Myyrmannin pikkupuoti
siellä torin puolella
ainakin välittää käytettyjä
sieltähän voipi kysyä
GSM-Piste 1 kerros
nää tiedot oli netissä
www.myyrmanni.fi/modules/sys...r.tabstrip
Etsi liikkeistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 00:16

En ole kuullut, mutta myy yksityisesti tai netin kautta huudattamalla.