Mitä arvelette?

Vilkaisin äsken peiliin ja totesin että olen tainnut laittaa peräpukamarasvaa toisen silmän alle enemmän kun toisen, sillä toisessa on pussi. Olisiko voinut käydä tällainen moka?

Lisätty: 24.08.2009 - 14:39

Uskotte siis kaiken mitä luette - heh.

Avainsanat: peräpukamavoide silmäpussit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 19:44

Voi Ida, nyt sie oot laittanu vika tuubista tai ainakin väärään päähän . . . vai mitä sie sieltä peilistä vilkuilit . . .
Olehan jatkossa tarkempi niiden voiteiden kanssa, että menee oikeaan paikkaan =))

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ymmärsit tsoukin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 14:44

Moka mikä moka...laita ensi kerralla lukulasit nenälle, kun niitten rasvojen kanssa touhuat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:34

Lääkeyhtiö varoittaa: Peräpukamavoidetta ei kasvoihin. Saksalainen lääkeyhtiö on varoittanut kuluttajia, etteivät nämä käyttäisi peräpukamavoidetta kasvoihinsa. Voide on pidettävä kaukana erityisesti silmistä. Tämä on farmaseuttinen, ei kosmeettinen tuote, yhtiö muistutti tiedotteessaan.Varoitus annettiin sen jälkeen, kun eräs miesstylisti kertoi Norjan televisiossa, että monet valokuvamallit käyttävät peräpukamavoidetta aamuisin silmäpusseihin. Yhtiön mukaan stylistin kertomuksen jälkeen pukamavoiteiden kysyntä apteekeissa näyttäisi lisääntyneen.

Mutta - jos käyttää k.o. voidetta oikeaan tarkoitukseensa, eikä ole liian puhdas ja hygieninen, niin eikö siinä saa sitten luomivärit "ilmaiseksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:45

Nykyisin ei pusseja silmien alla,mutta jäljet kuitenkin,pitäs varmaan mennä kiristyttämään nahkaa et näyttäs paremmalta,mutta pidän kuitenkin pussien jäljet,eihän sitä koskaan tiedä milloin niihin tulee täytettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:48

No ei kait se mikään ihme ole. Joku on joskus pessyt hampaitaankin sillä voiteella. Mutta sen kyllä voi taata että ei se ryppyjä tasoita elikkä päin vastoin se tekee sulle tai kenelle tahansa lisää pusseja ja ryppyjä. ja usko vaan tää on ihan tosi juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:57

Ei ole kokemusta silmäpusseista, kun ei ole pusseja ja poimuja sillä kohtaa, vähän alempana tosin on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:07

Kyllähän niin on voinut hyvinkin käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 09:48

Eihän tuollaista voidetta saa laittaa kasvoihin ja kaikkein vähiten silmien ympäristöön!