Vinkkejä päivän piristämiseksi, kiitos?

Yleensä tämä napsussa käynti on piristänyt, mutta nyt on todella hiljaista täälläkin. Mitä korvikkeeksi, että jaksaisi iltaan asti? Ulkona sateinen ja tuulinen ilma, joten sinnekään ei viitsisi huvikseen mennä. Ja siivonnut sitten olen ihan riittävästi, että... :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 16:30

Kuuntele iloista musiikkia, jotain josta itse tykkäät erityisen paljon :)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Ainoa jota voisi harkita tulevaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2009 - 14:34

Nyt kun täälläkin alkoi tollanen sateen ropse ja hiukka paleltaa, niin ajattelin mennä saunan lauteille hetkiseks lämmittelemään (nii... täytyyhän se päällekin mennä laittaa) ja kattelen sivusilmällä ruokaohjelmii, ne ei ainakaan lihota:D Jos mahdollisuus sullakin, niin kokeilepa näitä vinkkejä ja sitten vielä pientä naposteltavaa... vaikka sateliskin, niin eihän se ainanen siivouskaan mitään herkkuva ole ja pitää suoda itelleen vaan sellanen olla möllöttely -päivä, tänään tätä kokeilen ite ihka hyväl omallatunnolla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:38

Piristystä tässä tarvitsisi
huomasin et minun kysymykset
ei kaikki olleet pirteimmästä päästä
aattelin lähtee ottamaan
mehua jos saisi energiaa

Sain juuri piristystä päivääni
kun tyttäreni tuli kotiin
ja kertoi et oli päässyt ammattikoulussa sille linjalle
kun oli halunnut

lapset
onneksi niillä energiaa piisaa
vaik piti vain kahden viikon loman kesällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:45

Iso muki kahvia, jotain hyvää kahvileipää, musiikkia taustalle soimaan. Nautiskele ja anna sateen ropista ikkunaan. Sitten onkin aika käydä pötkölleen pikku päiväunille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 14:52

Työnteko piristää kummasti päivää! Eli jotain järkevää puuhaa, ei käy aika pitkäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:16

Tulin itse juuri töistä. Päivä meni nopeasti ja edessä kaivatut kaksi vapaapäivää...jes, ihanaa. Söimme ja nyt pötkötellään vähän aikaa. Sitten kaffet ja jotain hyvää. Lämmitämme saunan, että saa itsensä puhtaaksi ja vetreäksi...napsuttelua...telkkaria...haaveilua...josko näistä jotakin voisit sinäkin harrastaa. Lueskellakin aina voi ja musiikki on mukava keino irtautua arjesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:50

Käy ostamassa joku naistenlehti,jos niitä ei ole kotona,lueskelet ja nautiskelet,tai mene käymään kaverillasi ja juttelette oikein kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:00

Ota keskipäivän paukku ! Minulla oli tässä juuri iäkäs naapurinrouva myöhästyneillä synttärikahveilla. Joimme kahvit, söimme kotipullaa ja eilen tekemääni mansikkakakkua. Lopuksi tein meille hömpsyt. Ei se piristänyt, päinvastoin, mutta onhan vielä aikaa tehdä kaikki tälle päivälle tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 16:38

rupea leipomaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.08.2009 - 02:07

Jos vaikka elokuvaa katsoisit, tai lukisit jotain hyvää kirjaa?