juotteko soijamaitoa?

Nykissä kaverini antoi mulle sitä, ja tykkäsin kovasti ja nyt juon sitä kotonakin.. aika kallista tosin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 17:29

Olen tainnut joskis maistaa, mutta minä olen vankkumaton maidon juoja, joten perusmaito, kaikenväriset, sopivat minulle. Pyrin juomaan ainakin kaksi lasillista joka päivä, aina ei se kuitenkaan toteudu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 16:33

en ole lapsuuden jälkeen maitoa juonut. enkä ole soijamaitoakaan kokeillut. vaikka ei ole mitään maitoallergiaa, en pidä maidosta muutakuin juustoksi jalostettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 16:52

Ei taida minun makuaistini tykätä siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:28

aikoinaan vieroitettu,
eikä ikinä myöhemmin tavoille takaisin oppinut,
niinpä maidot saa mun puolesta olla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:36

Joskus käytin paljon, sillä laitoin aina pirtelöön soijamaitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:37

emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 18:18

Juomme ihan tavallista maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 18:23

En juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 18:40

en voi juoda maitoa , enkä ole soijamaitoakaan juonut on varmaankin ihan hyvää ... pitääpä maistaa, jos joskus saan tilaisuuden tai ostaa sitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 18:58

En juo , vältän kaikkia soijatuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:20

Tavallista maitoa vaan juodaan. Soijaa laitan kyllä mausteeksi ruokiin. Terveellistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 00:14

En ole soijamaitoa juonut.,mutta kyllä käytän soijarouheita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:29

Kerran join, en oikeen pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:19

Yritin juoda mut ei oo mun juttuja
mut mustikka soija jugurtti
nam nam....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 15:56

En juo soija maitoa,enkä kyllä muutakaan maitoa. Minulle ei tavallinen maito käy. Kun mulla on Lakttosi juttu. Korvaan sen kalkilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2009 - 13:00

En juo maitoa, olen ihminen, joka ei maitoa tarvitse.
Maito on vain imeväisille tarkoitettua ravintoa (ja tietysti vähän isommillekin lapsille).
Jossain messuilla olen soijamaitoa maistanut, oli aika "äklöä".