No hei taas, mitäs napsulaiset ovat puuhanneet viikonloppuna? Onko ollut antoisa viikonloppu?

Ite lähdin perjantaina sinne meitin möksälle järjestään nuit perinteisii rapujuhlii, ja onneks oli pe-la kaunista, tuli käytyä lauantaiaamuna Vuolenkosken lauantaitorilla, pihakirppiksel, Peurankellos, saunottuu ja syötyy hyvin ja puhuttuu henkevii, kiva irtaantuminen Helsingin kiireisest menost...
Ja teittii kaikkii oli ikävä, kun ei napsukone ollu mukana...nyyh:)

Lisätty: 16.08.2009 - 17:38

Jeeee... Paljon Onnea Hurjatalle synttärinä:)

Avainsanat: elokuu tekeminen viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 17:35

Perjantaina olimme Tampereella kylässä, ensivisiitillä kauniissa talossa. Sain puhua vähän saksaa, jostain kaukaa kouluajoilta muistuivat sanat tipotellen ja ihmetellen. Lauantaina tuli tytär uuden miesystävänsä kanssa ensivisiitille. Söimme yöllä rapuja. Tänään olimme sienessä ja kasvimaalla, nostin heille sipuleita ja porkkanoita. Herneet olivat hyviä. Kohta syömme retken aikana uunissa kypsynyttä lihaa. Miehet ovat juuri mertoja katsastamassa, joten odottelen vielä tovin.
Minulla on tänään syntymäpäivä, olen leiponut kakkupohjan, ja kohta täytän sen mansikoilla ja kermavaahdolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 16:09

moikkelis moi itselesikin.. perjantaina olin emännän tehtävissä iltamyöhään , kun yökyläläeset lähtivät ja viimeisetkin vieraat vasta illalla myöhemmin, lauantaina aikaisin kirppareita turkkuseen kierteleen illalla karunassa meren rannalla istuskeltiin iltaa syöden ja juoden maailmasta tuli aivan ihana paikka asua pienessä viinissä... nyt vain oleskelua ja kohta ruanlaittoa harrastamaan... aurinkokin jo pilkahtelee .. jot ulos kans hetkeksi jotain pientä puuhasteleen ....kivaa sunnuntain ehtoota kaikille , kuin myöskin sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 16:10

oon isän luona. oon kattonut mm-kisoja, lukenut fysiikkaa, pelattu korttia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 16:51

Siivousinto on jatkunut eilisestä. Nyt sain vaatekomeroni kuntoon. On niin tiitti, niin tiitti.
Mutta vielä jatkuu muualla, on sellainen vauhti päällä, että oksat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:31

City marathon, Lentonäytös & Airshow Malmilla ja jossain siinä välissä modernia tanssia Oopperassa, pikkujuttuja ei enää muistaakkaan, on ollut suht koht vilkasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:35

Töissä vaan koko viikonloppu ja vielä huominen. Sitten alkaa meikäläisen vapaat. Vettä sataa, kuin saavista kaataen, mutta onneksi telkkarista tulee vanhoja hyviä leffoja, kuten tuo Vertigo joka äsken loppui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:37

MM-kisoja seurailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 18:24

Viikonloppu on ollut kiva. Perjantaista alkaen tähän iltapäivään asti on talo ollut enemmän ja vähemmän täynnä lapsen synttärivieraita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 19:01

Minulle tuli eilen uudestaan flunssa , 38,7 kuumetta eilen, nyt 37, 6 lämpöä ja surkea olo, ja paikat kipeytyy jos koko ajan vain makaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:08

Näin matkailuosioon vastatessani en ole tänään matkustanut muuta kuin Porvoosta pääkaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:21

Mökkeillen, saunoen, uiden ja ahvenia onkien meni viikonloppu mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 21:08

Olin ystävien (n 10 hlö) kanssa yhden ystävän luona grillailemassa :)
Ensin saunottiin ja uitiin, ja kun se kaikki oli vihdoin ohi niin grillailtiin pihvejä, kanaa, ruisleipää... :) Ja tietty uusia perunoita ja hyvää salaattia :)
Hyvä ruoka, parempi mieli :D
Ja sitten vielä iltamyöhällä mussutettiin ihanaa suklaajäätelöä ja katsottiin elokuvaa yhessä ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 23:01

Voi kun on ollut ihana viikonloppu.Eilen leivoin kääretortun..minne laiton Idan ohjeen mukaan tekemää karviasporkkanahilloa..tosi hyvää..ja leikkasin nurmikkoa+muita kotihommia..
Mutta tänään oli tosi ihana päivä..kun oli muutotouissa..tyttären tytär osti isomman asunnon..
Asuu ihan lähellä nyt meitä..laitoin kantoporukalle ruuat..kävit syömässä..ja aamusta tein pellisen kokoisen pitsan..minkä vein..talkooporukalle..kun on nälkä. Siellähän minäkin hääräsin mukana...tyttären pojan avovaimon kanssa siivottin loppusiivous..kun huomenna tulee vanha mummo asumaan..tähän vanhaan asuntoon..kylllä kelpaa tulla kun pesimme ikkunat+koko kämppä siivottin...nyt ihan väsyksissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 23:06

Maalari maalas taloa.. Valkoista ja valkoista. Maalaus ja remonttihommissa on mennyt viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:29

Tallinassahan mie olin, oli oikein hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:43

Onneksi on viikonloppu ohi
se meni naapurin 50v. juhlissa
hauskaa oli
mut uni vajetta tuli
kun lauantaina alettiin
ja eilen 21:00 lopetettiin
siinnä ei montakaan tuntia nukuttu
lauantain ja sunnuntain välisenä yönä