Kysymys? napsun naisille ?

Olemme olleet / asuneet Eidan kanssa 14 vuotta uskaltaisinko kosia ? Tapanko itteni jos saan rukkaset ?
www.youtube.com/watch?v=RN6B-lQYiQ8

Lisätty: 16.08.2009 - 11:42

Muistaako kukaan artistia joka lauloi hunnusta niin lumi valkoinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 11:43

Jos Eida rukkaset antaa, ne ovat varmasti parasta laatua.
Talvella tykkäät, kun kätesi eivät palele,
ei sekään sormi jossa kiiltelee uusi sormus liittonne merkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 11:40

Mitä vielä aikailet,senkuin kosaiset,mutta älä kuitenkaan tinasormuksella vaikka se kaunis onkin.Miksi käisit itseäsi tappamaan,oletko kuullut sellaista,et yksi jos jättää niin toinen jo ottaa ja kolmas on ovenpielessä.Onnea kosinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:40

Kyllä uskallat jos vaan haluat. Mutta älä anna tota tinasormusta miten Janne Hurme laulussa kertoi. Anna kulta sormus jossa on timantteja. Toi on ihana kappale Janne Hurmeelta. Minä tykkään ihan hirveesti. Ja on Jannella muitakin hyviä Kappaleita. sekä myös hyvä Ääni.NYT ÄKKIÄ KOSIMAAN SIITÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:49

kosimaan vaan, mutta kannattaisikos se kosinta tehdä vaikka kultasormuksella tai valkokulta .. voi olla et hän tykkääkin tinasormuksesta ....mekin oltiin kihlouissa 12v sinä aikana jo oppi tuntemaan toisen , jotta ei kiirehditty mekään... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 11:51

Olethan varmasti uskaltanut tehdä muutakin rohkeaa hänen kanssaan, miksi kosinta pelottaa?
Ei kannata surra auringon vuoksi joka ei ole vielä noussutkaan. Kosi kuin mies - ja kestä kuin mies. Mutta luulen että joudut kestämään sen onnesta tulevan riemun jonka hänen myöntävä vastauksensa aiheuttaa.
Olisiko ollut tuo kappale mitä etsit?

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=05IOwGnr2Uw

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:55

Mitäs sitä vitkuttelemaan tositoimiin vaan!

Isoo-Antti kosii Maijaa:
" Aivan lääpälläni palavon sua.
Minen oo yhtään köppääsempi naimakauppa. Plompuuki on maukias kunnos ja
itikoota trusapäin. Suaniis
niin veri kiahuu ku sua mä kattelen! Jumaliste akka, Alä rutaja. Moon
sormuksenki ostanu. He! "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:16

Eikun kosimahan jos rukkaset tulloo niin mitä sitten ! Ei siihen elämä lopu.
Mie olen kerran karkausvuonna kosinu tätä ukko kultaa jonka kanssa elelen.
Rukkaset tuli, sanoi vain että kahellaa ja nyt on kaheltu =))
Ei oo kosintaa kuulunu ja miekään en toisia rukkasia tarvii.
Tinasormusta en miekää haluaisi. Onko se sit timantilla vai ei, on makuasia.
Minkä tyylinen on morsmaikku ?
Itse haluaisin aivan simppelin sormuksen, ei timantteja.
Hopeinen kalevala sormus kelpaisi miulle.
Eikun vaan Eidalle sormuksen ostoon ja kosimahan =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 16:13

no uskallat ja et tapa, ja tuskin saat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 17:40

Rohkeasti vain. Joskus onni voi karata käsistä, kun alkaa liiaksi vitkuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 18:28

Kosaise pois. Ehkäpä Eida jo hiukan odottaakin kosintaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 21:16

Kosi ihmeessä ! Ja vaikka saisit rukkaset, niin kaipa te vielä yhdessä senkin jälkeen voitte jatkaa. Jotkut vain eivät uskalla naimisiin, ties mistä syystä. Anna tilaa toiselle, jos niin on. Ei elämä voi olla jostain naimisiinmenosta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:59

Ja nyt kosimahan äkkiä siitä !! Olen ihan varma, ettei Eida sulle anna edes rukkasia. Ei kannata pähkäillä eikä miettiä eika pelätä sellaista mikä on mahdollista, ettei koskaan edes tapahdukkaan. siis tarkoitan niitä rukkasia :O Ei sun elämä sitte siihen kaadu, vaikka saisitki rukkaset, ottaisit sen vaan uutena haasteena vastaan ja miettisit mitä voisit tehdä paremmin ja sitten päivänä uutena kosaisisit uudestaan tietty !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 23:17

Ootte jo aika pitkään viettäneet yhteiseloa,ainaki tunnet toisen jo hyvi ja mist tykkää eli tuskin ainakaa kosit taval mist toine ei tykkää ja sen takia tulis rukkaset.Jos hänki siuta rakastaa ni en kyl ymmärrä miks antas rukkaset........Ei muuta ku romanttista kosintaa suunnittelemaan.
Ai nii älä vaa töksäytä yht äkkiä et mennääks naimisii tai laita tekstaria,sillo ainaki saat rukkaset.Miuta nimittäin on noil tyyleil kosittu ja rukkaset annoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 00:09

Nyt kyllä kosit ja kerrot meillekin miten kävi..on varmaan odottanut kosintaa..koska on pitkään sinua katsellut..ja tietää mitä on elämä kanssasi..olisi varmaan jo lähtenyt luotasi jos ei olisi rakkautta..sinua kohtaan..Hop..hop..ja kiireesti..Vai odotatko karkaus vuotta..että sina kositaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:31

Voi toki sitä usklataa, naiset yleensä tykkäävät kosinnoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2009 - 07:56

Ehtiikö tää viellä
minua kosittiin 19v.
yhdessä olon jälkeen
ei muuta kuin kosimaan