mikä avuksi tylsyyteen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2008 - 08:32

osta mopo!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 19:51

Ulkoilma ja kävely luonnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 20:10

Lähdet vetäisemään oikein kunnon lenkin ja käyt uimassa sen jälkeen. Johan mieli virkistyy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 20:44

Vaihda muutamaksi päiväksi maisemaa, lähtemällä koti-tai ulkomaanmatkalle. Jos tylsyys alkaa ahdistaa, keskustele ajoissa lääkärin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 20:54

varaat pikaisesti ulkomaan matkan,mielellän johonkin kuumaan ja kosteaan paikkaan. shopailet,makaat rannalla,nautit ihanan kylmiä juomia ja relaat....johan on kumma jos ei tehoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 21:02

Lähde elokuviin ja ravintolaan syömään & juoruilemaan hyvien ystävien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 21:09

Käynti hammaslääkärin luona aina tepsii!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 23:19

Hyvä seura. Ystävät karkoittavat tylsyyden parhaiten :)

Jos oikein ahdistaa, kokeile stand up -komiikkaa. Esim. Andre Wickström naurattaa taatusti. Jos lähipaikkakunnallasi ei löydy tapahtumia eikä telkkarista ohjelmaa, Wickströmin juttuja löytyy muuten myös dvd-levyltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 08:02

Vaihda jotain, melkein yhdentekevää mitä, kunhan vaihdat. Pistät päivärytmisi uuteen uskoon ja aloitat jonkun uuden homman joka pistää miettimään. Tee tänään jotain toisella tavalla ja huomenna kans. Sano vaikka bussikuskille hyvää huomenta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 10:21

Mene blogiini,sielä on lukemista ja kakku-ohje joka auttaa varmasti tylsyyteen,se on helppo tehdä ja kaikki aineet sulta löytyy kotonasi:

www.blogilista.fi/blogi/gris...alli/20414

Lisätty: 30.06.2008 - 10:25

Jos blogin jälkeenkin on vielä tylsää,mene kotisivuilleni! Osoite on:

www.maaritrostedt.palvelee.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 12:36

Aloita vapaaehtoistyö! Se on tosi kivaa, koska siitä on iloa itselle, se on HYÖDYLLISTÄ ja ennen kaikkea voit auttaa sillä tavalla muita! Aktiivinen vapaaehtoistyöläinen ei koskaan ehdi tylsistyä, koska aktiivisesti touhuavalle monesti tarjotaan lisää ja lisää uusia tehtäviä luottamuksen kasvaessa. Jossain vaiheessa pitää opetella sanomaan ei :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 11:57

teroitin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2008 - 04:03

joku harrastus vaikka ihan vaan ulkoilu :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 12:44

Aloita uusi harrastus,unohda tietokone ja telkkari!!! Kun tulee tylsää, varmaan takerrut vaan tietokoneeseen. Keksi muuta tekemistä, ja kaverin kanssa on kiva aloittaa uusi harrastus. Keräile vaikka kiviä ja maalaile niitä jos et muuta keksi. ;) Hanki kirjeystävä... Tee vaikka lahjoja kavereille, tai opettele tekemään jotain. Sinusta voi tulla vaikka maailmankuulu kokki tai omien reseptien taikoja! ;D