Ja sitten on Kanaria taas edessä, eli 11.09 menen Playa Del Inglesiin talveksi ja siellä nähdään napsulaiset,tervetuloa!

Olen varmaankin parhaiten näkyvillä yöklubi Helsingissä ,tai Alepubissa.
Ei varsinainen kysymys ,vaan tiedote!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2009 - 01:14

Voi kun olen jo varaanut matkan Tukkiin..lokakuusa..mutta eihän sitä tiedä onhan pitkä talvi edessä..
Oltkos saanut hankittua leipäkonetta..vai onko haave unohtunnu..ruisleivästä..

Kysyjän kommentti

Juu niin ne mutolinnut lähtee!!!!!!
Leipäkonetta en ole ehtinyt ajatellakkaan, sillä aika onb niin nopeesti juossut ja paljon on ollut tekemistä ja menemistä, katsotaan, sillä toinen ongelma on ruis jauhot siellä Kanarialla!
Aika näyttää milloin tuut kanarialle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 23:41

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:46

Kiitos ! Näinkös nopeasti tämä aika hurahti. Tiedä häntä vaikka innostuisikin lähtemään Inglesiin, viimeksi olen käynyt 1991.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 00:19

Onkos kesä nyt niinkus ohi,kun sulkis pyyhältää etelään?Älä viitsi vielä lähteä!!
Minä en ole ollut koskaan Kanarian saarilla,joten kiitosta vaan ;-D!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 00:41

epäreilua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:32

Hyvää matkaa!
P.S. luulen nähneeni sinut Kotkan Meripäivillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 10:41

kylläpäs tämä kesä rientää , kun sulkkiskin jo alkaa pakkailee laukkuja ja lentää etelään ... harmi, mutta onhan tätä vielä jäljellä kesää meinaan ... jotta nauti sinäkin nyt vielä viron suvesta vai oletkos vielä suomenmaan puolella .. oikein hyvää ja viihtyisää talvea sinulle , ollaanhan me kuitenkin ns. näkyvillä, kun täällä napsutellaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.08.2009 - 10:48

Ei haittaa vaikka lähdetkin. Olethan silti seurassamme. Mukavaa lähtöpäivän odotusta, vaikka sehän sinulta jo luonnistuu vanhasta muistista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:50

Lämmintä talvea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:37

määki tahdon!