Haluatteko auttaa lapsia ihan sydämmen pohjasta??Ja lasten lapsia..myös..

Avainsanat: auttaa lapsia..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 23:43

Kyllähän lapset ovat aina kivja ja heitä pitääkin auttaa, mullakin olisi yksi pojan poika joka on ns. aivokuollut ja ei osaa kävellä eikä syödä itse, vaan kaikki on tehtävä hänelle. Kun vain osaisin tehdä jotain hänen avuksi, niin tekisin kaikki, mutta se on mahdottomuus enään vaikuttaa, siitä kiitos lääkäreille jotka eivät uskoneet synnytys tilanteessa vanhempia.

Kysyjän kommentti

On säälittävä kohtalo sinulla..lapsen lapsesta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 23:10

Tottakai. Niin fyysisesti, henkisesti kuin rahallisestikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:35

Ymmärrän kysymyksen mutta en ymmärrä kysymystä.
Olen valmis vaikka kuolemaan sen takia jos tyttäreni saa elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:38

Ehdottomasti haluan! Ja näin teekin. Välillä naputan, olen realisti, oikeellinen ja oikeassa ...

Olen opettanut lapsilleni rahan käytön - hohhoijaa!! - välillä.
Kumpikin lapsistani on tasapainoisia ja oikeellisia asioiden suhteen.

Autan muitakin lapsia....ja sydämmen pohjasta aina!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:41

Kyllä.Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 08:03

Kyllä minä heille kaiken mahdollisen avun annan ja murhetun öisin että miten ne pikkuihmiset tulee maailmassa pärjäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:35

Tottakai ja ne lastenlapsethan ne vasta tärkeitä ovatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:37

Kyllä haluan, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:42

Ainahan sitä haluaa, että oma lapsi pärjää maailmalla. Olen auttanut ja tukenut aina ja niin teen jatkossakin =)
Saa neuvoja, henkistä tukea ja tietysti rahallistakin tukea on joskus annettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:56

Mielelläni olen auttanut poikaani,nyt jo aikamiehenä hän ei ainankaan rahallista apua meiltä kaipaa,mutta kyllä joskus kysyy neuvoani jossain asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 10:46

aina ja kaikella tappaa...lapsenlapset ovatkin nyt elämäni suola , niin suloisia ja lutuisia... mummin kullannuput ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:20

Kyllä ilman muuta autan parhaani mukaan miten vain voin. Kyllä lapsenlapsi on tärkeä elämässä. sekä muidenkin lapset koska olen yksityinen hoitaja on pakko ajatella lapsen parasta tässä amatissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 21:42

Autan sen minkä jaksan. Montaa päivää en peräkkäin jaksa olla enää noiden 1,5- ja 2-vuotiaiden hoitajana, on se vaan niin rankkaa. Nostelua ja vaipanvaihtoa, housujen ja kenkien pukemista, sitä väsyy nykyisin fyysisestikin paljon nopeammin kuin omien lasten kanssa. Mutta aina olen mennyt auttamaan kun on pyydetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 23:21

Kyllä autan sen minkä pystyn... ja omilta töiltani ehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:37

Omia ei ole, kavereiden lapsia voin auttaa.haluamisesta tiedä.