mitä teet nyt justiinsa , tällä hetkellä tässä ja nyt .. ?

itse tulin justiinsa karuunnasta rantapiknik reffeiltä .. syöden ja juoden... :))

Avainsanat: mitä teet just..teit justiinsa..:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 22:38

Minä taidan justtiinsa lähteä nukkumaan..kerämään voimia huomiseksi..
Kun tytären tytär muuttaa huommenna..uuteen omaan kotiin..pitää mennä avustamaan..
Asunut yksiössä ja nyt osti 3h ja keittön..ja on niin onnessan..apu on huomenna tarpeen..
Voi kun tulee ihana päivä huomiseksi..

Kysyjän kommentti

ihanaa et jaksat lastenlastasi auttaa ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 22:43

Mietin kuinka saan koottua tuon Isojopon jonka sain osiin aamulla...
(siis 40.v vanha polkupyörä on tuhannessa osassa parvekkeella)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 23:09

Istun ja mietin miksi elämäni meni niinkuin se on mennyt,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:42

Istun ja pojan poika 4v lähti nukkumaan. Helppo lapsi.
Nautin olotilastani, kun olen voitonpuolella muuttoni kanssa.
Harmittelen kun kesä livahti ohitseni näine muuttotouhuineni.

Ida miettii samaa kuin minäkin........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 23:42

Mustaherukkamehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 00:11

Tässä ja nyt-napsuttelen,mutta n.40min,sitten lopetin duunit.Tein meidän tiloissa iltapalan,marinoituja valkosipuleita ja tomaattia;nyt ei maistunut muuta sekä lueskelin päivän HS,yks juttu siinä sai mun lopettamaan,kun pisti niin vihaksi,meinaan joku iso I oli lahjoittanut vihreälle puolueelle 75.000 €,eikö löydy tosi tarvitsevia sille rahasummalle...prkle ym.asiaan kuuluvaa,joten lehti meni kiinni ja meikkä koneen ääreen,hetkeksi,sillä kohta alkaa luppasemaan.Ötyä napsut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 00:42

makaan sängyllä ja vastaan tähän kysymykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 09:35

Nautin aamukahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:08

Täytin ristikkoa netissä,sit läksin lukemaan ja nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 11:28

Olen tässä tietokoneella ja vastaan napsulaisten kysymyksiin. ulos katson välillä kun sataa aika runsaasti vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
oke
Vastattu: 16.08.2009 - 19:07

istun koneella ja kirjotan viestiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:05

Avasin hetki sitten tietokoneen... eli olen koneen äärellä, sehän on selvää kun kerran alkuviestin luin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 20:52

Istun tietsikalla, kuuntelen toisella korvalla telkkaria ja siemailen punaviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 22:15

Eilen tuohon aikaan taisin grillata ulkona pihvejä, sipuleita, maissia ja makkaraa, jotka sitten söimme rapujen jälkeen puolenyön maissa. Meillä oli jälleen kiva perheilta tyttären ja hänen miesystävänsä kanssa. Napsussa en tainnut käydä koko päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.08.2009 - 00:37

Istun tietokoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2009 - 15:33

Nyt pari päivää myöhemmin istun koneen äärellä ja ihmettelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2017 - 13:30

Istun koneella, teen joulukortit omista kuvista www.smartphoto.fi/erikoiset-...ukorteilla
Katselen täällä palmuja mutta mieli halajaa suomeen. Nyt kuulin, että kova myrsky on tulossa, lunta tupaan ja silleen. Oi näin joulun lähestyessä on aina ikävä kotiin.