Miten sulatatte pakastinkaappinne,minä laitan pakasteet sanomalentiin käärittynä kylmiölootaan ja tomtettomalla hiustenkuivaajalla

sulatan pakastimen. 15-20min niin homma on hoidettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.08.2009 - 00:58

Talvella pakkasen aikaan pakasteet parvekkeelle sanomalehdellä vuorattuun saaviin. Pakastin auki, ja kun kämppä on aina liian kuuma niin sulaa itsestään nopeasti. Joskus avitan sillä kuumalla vedellä, jos on kiire, eikä pakkasta ulkona tarpeeksi.

Kysyjän kommentti

Paras tehdäkin tälvella mutta kesäaikaan jos usein avaa niin energiaa kuluu ja pakastusteho heikkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.08.2009 - 00:15

Alku kuten sinullakin, mutta minä käytän kiehuvaa vettä. Sulattaa aika äkkiä kun laittaa kiehuvaa vettä olevan kattilan kaappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 00:18

Samoin kun Ida ..kiehuvat veiastiat pakastimeen..sulaa tosi nopeasti..hyvä kikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 07:43

Eilen sulatin ison arkkupakastimen. Pari isoa astiaa sisälle ja kuuma vesihöyry irroitti jään tosi nopeasti. Pakastetut tuotteet olivat osa kylmälaukussa ja osa lattialla kolmeen vanhaan täkkiin käärittynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 08:19

Minä myös kuumavesi kattiloita sinne laitan, ja viimeiseksi hiustenkuivaajalla kuivaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 09:12

Suunnilleen samalla tavoin kuin Timppa, lisättynä sillä "mausteella", että pyrin tekemään tuon pakastimen sulatustyön talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 10:04

Ei tartte sulatella, automaatti hoitaa asian.
Kerran vuodessa yritän saada sen kuitenkin tyhjäksi jotta saa pestyä töhryt ja annettua koneelle vaikka viikko lepoaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 20:00

pakastinkaappi? eikö ois ihan pakastin :p syödään ruuat sieltä ja sit vaan sulatetaan se