Eiks ole kiva kun napulaisia heräsi?Alkuilta tosi hiljaista...

Avainsanat: heräsivät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2009 - 23:55

Olisi huolestuttavaa, jos ei muuta elämää olisi.Kivahan täällä on aina käväistä, kun sattuu se hiljainen tovi muussa elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 23:49

Olisihan tuo. Alkaa väsyttää tämä hiljaisuus. Mutta toisaalta onhan meillä muutakin elämää kuin Napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 23:56

Joo kun on ollu tosi hiljaista tosin itsekin en ole ollut kovin aktiivinen vailla läppäri kulkee mukanana mutta en halua olla sen enkä kännykän orja.1960-luvulla ei ollut kumpaakaan ja kylässäkii käytii soittelematta.näin se tekniikka ja aika muuttuu.

Lähteet:
Omia muistoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2009 - 23:57

Hiljaista on ollut jo monta päivää, mutta eiköhän tuo tuosta piristy kun ilmat muuttuvat syksyisemmiksi. Onhan meitä nyt muutama. Minäkin tästä kohta häippäsen lukuhommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:30

ainahan se on mukavata