Olenkos nyt murhaaja kun tapoin 4 kärpstä??No-kun häiritsivät minua..palo pinna.

Avainsanat: kärpäset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2009 - 09:05

Kyllä, teit vakavan ympäristö- ja eläinsuojelurikoksen. Ilmoittaudu heti poliisille, Birdlifelle ja kansanedustaja Tiusaselle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.08.2009 - 23:47

Eiköhän se paremminkin ollut armokuolemantuottamus. Vanhoja raatojahan ne kuitenkin olivat.
(Tämä vastaukseni koskee vain kärpäsiä.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 23:52

Sitten mä olen varsinainen sarjamurhaaja! No, eiköhän tää ole luonnonlaki ja järjestys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2009 - 23:53

Tuskinpa nyt tulet syytettä saamaan vaikka eläinrakas olenkin. Saat vapauttavan tuomion tekosistasi, vaikka oletkin moninkertainen tappaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 08:21

Minä joka päivä niitä pieniä kärpäsiä tapan Raidilla monta, omenoiden mukana joka syksy niitä tulee.Minä olen kovan luokan sarjamurhaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 10:01

Jos joku tänne eksyy niin onneksi myös löytää tiensä ulos. Kohta kun ilmat viilenevät voi tilanne olla toinen, parvekkeen lasitus pitää kuitenkin suurimman osan ulkona, myös oravan joka käy välillä irvistelemässä ja säksättämässä kaiteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.08.2009 - 13:30

Tavallaan kyllä olet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2009 - 20:02

et ole. tekisin saman

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2009 - 12:00

Et kyllä ole. Niin olisin minäkin tehnyt. En siedä sitä että kärpäset ympärillä pörisee.