Missä myydään halpoja meikkejä? Mitkä ovat perusmeikkejä 13-vuotiaalle?

Tarvitsen ainakin vaalean puuterin,vaalean meikkivoiteen,kiiltävän huulikiillon,vaaleaa poskipunaa,sit hajustetta...

Avainsanat: meikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 15:19

Anytime on ainakin luotettava ja halpa merkki. Jos laadulla ei ole niin väliä, suosittelen tutustamaan wet'n'wild meikkisarjaan joita myydään esim. Sokoksella. Hajuvesiä saa halvalla vaikkapa Seppälästä. Itse kylläkin ostan vain laatumeikkejä, olen saanut liikaa huonoja kokemuksia halpiskynsilakoista jotka kuivuvat viikossa ja pari euroa maksavista puutereista jotka murenevat käsiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.06.2008 - 15:27

tokmannilta
vesi ja saippua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 17:05

kirppareilta niitäkin löytyy jos 13 v vielä mitään tarvii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2008 - 20:28

Netistä meikkejä voit tilata kotiin usein tarjoushintaan vaikkapa Yves Rocherilta, www.yves-rocher.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 10:33

tarvitsetko ihan totta noita kaikkia (ainakaan vielä) ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 08:29

Tavaratalo Wiklundille on tuotesarja,nimeltään WETNWILD,kaikki meikit ovat hintaluokkaat 2-3 euroa.Laaja valikoiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 12:51

Ostin joskus halvan wet'n vildin 2.50€ kajaalin, joka on ainakin vielä hyvässä kunnossa. Ajatukseni oli ostaa halpa, jolla sitten "harjoittelisin".
Mieti ensin, haluatko ostaa kalliilla ja pitkäikäisen ja kestävän, vai halvan ja joka ei ole niin hyvä. Mieti kestoikää... kysys vaikka kavereilta. Mitä he ovat ostaneet, mitä mieltä he ovat, että mikä on paras ja hyvä ym. ;)