Kokemuksia Renaultista??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 22:43

On on, hyvin pelasi kymmenen vuotta,Vaihdettiin kolarin takia sitten Rellu pois.
Mutta hyvä auto mielestäni, vaikka voi olla sitten että meillä kävi vaan tuuri, tiedä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 23:49

Olen tykännyt. Edellinen Rellu jäi peuran alle, nykyisessä on sähköhäiriö, mutta muuten kulkee hyvin. Vähäruokainenkin lisäksi, diesel clio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 00:21

Erinomainen juoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 00:55

Renault ei ole hyvä merkki, kuin konjakeissa. Sähkövikoja, pikkuvikoja, käyntiongelmia ja jälleenmyyntiarvo surkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:07

"Onttopohjaoy" sanoikin jo kaiken oleellisen. Minäkin pidän Mustasta Renaultista. Tosin yksi konjakinmyyjä väitti, että Mustan Renaultin maku ja väri eivät ole ihan aitoja, vaan että siihen olisi lisätty jotakin. Tosin tuo herra joka näin väitti oli Hennesyn hommissa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:15

Mies joskus naukkailee Renaultia, mutta autoista ei kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:27

www.hs.fi/autot/vikasarja/
Valitse tuolta merkki ja malli, niin saat tutkittua tietoa.
Kovin vikaherkiltä vaikuttavat melkein kaikki autot?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 09:53

Ennen sen lempinimi oli "Hinault".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 10:16

Sähköikkunat eivät pelanneet sen enempää talvella kuin kesälläkään,
mutta hinauksessa ei ollut kertaakaan. Kysessä firman pikkupaku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 10:55

Miellyttävä ajaa, liian paljon pieniä, ja isompiakin, vikoja. Murheita esim. elektroniikassa, sähkölaitteissa ym.
Ennen mahdollista ostopäätöstä, kokeile ja tutustu myös vaihtoehtoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2009 - 08:49

Todella miellyttävä ajaa. <3 Tykkään relluista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 22:23

Ajo-ominaisuudet muistuttavat "lullaa" ja moottori tuntuu vieterivetoiselta (Renault Megane).

Lähteet:
Oma kokemus