Moi vaan kaikki!

Mitä teitte kesänä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 21:05

Kävin usein rannalla grillaamassa ja uimassa. Lapsenlapseni oli täällä viikon, ja sitten kävin häntä ja hänen perhettään tapaamassa heidän lomanviettopaikassaan. Olen käynyt marjassa ja sienessä. Paljon on tullut puuhattua kaikkea pientä. Ei ne tule kaikki edes mieleen nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 21:00

Pihaa uudistin ja lapsenlapsia paljon pidin meillä, kävivät paljon uimassa. Ostin tänään 255 kukkasipulia ja niitä laitan maahan. Hyvää koulun alkua sinulle Koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:06

Hei vaan Koira!Olemme uineet paljon ja nauttineet lämpöisestä kesästä.
Kävimme myös Kreetalla viettämässä ihanan viikon :)
Sitten olemme ihan vaan sukuloineet..ja ai niin järjestimme myös äidilleni syntymäpäiväjuhlat :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:10

Pelasin tennistä, veneilin, mökkeilin ja saunoin. Huomenna mökille heti aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:18

kunnostin venettä -seilailin - rikoin veneen - korjasin venettä - seilailin - siinähän tää kesä tähän mennessä on hurahtanut, vaan ei vielä loppu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:24

Kiitos kysymästä Koira !

Kesäaikaan kävin lomamatkalla, olen ollut paljon mökillä, jossa olen kovasti kalastanut. Tein kotona lattiaremonttia, nukuin kovasti ja meillä kävi vieraita sekä vielä kaiken muun lomassa seurustelin lastenlasteni kanssa aina, kun aikaa riitti.. !
Oikein oli kiva loma ja eilen alkoi taas työt.
Sinulle oikein kivaa koulunalkua !! Muista laittaa nukkumaan ajoissa, että jaksat herätä kouluun pirteänä aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 21:30

Kävelin paljon, rannalla jonkin verran, uin pari kertaa,ajelin, kiersin suomea, napsuttelin,viihteelläkin vähäsen, tapasin ystäviä, sukulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:51

Frisbeegolfia parisataa kierrosta ympäri suomea,
tosin oma kesäni kyllä jatkuu vielä tämän kuukauden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 21:54

Kesäloman aikana tuli käytyy pärnussa ja riikassa, mukavaa oli. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 23:12

Hei itsellesi. Kotona olin koko kesän. Yhden kerran kävin Korkeasaaressa lapsenlapseni ja hänen äitinsä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 00:15

Hauhau koira!Kiitos kysymästä,loistava kesä ollut tähän saakka.Mylläsin kasvimaata keväällä,pistin siemeniä ja taimia maahan.Nut olen saanut omaa salaattia,perunaa ja pian porkkanoita ja punajuuria.Hienot ilmat ja töitäkin on tullut tehtyä.Ystävieni kanssa on ollut kivaa...Mites itselläsi,koulu alkanut ja palannut kotimaisemiin!Tervetuloa Napsuun taasen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 00:30

Ympäri eteläistä ja läntistä Suomea retkeilin festarilta toiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:00

Moikka!

Näin kavereita ja sisaruksia. ^^
Olin kisujeni kanssa.
Kävin etelä-suomessa ja töissäkin välillä olin.
Hengasin vain. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 08:48

No ainakin aloitin pyöräillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 13:34

Kävin Kumpulan maauimalassa vesijuoksussa
sekä aamu jumpassa kivaa oli
muuten hoidin perheen kolme muuta töihin
aamulla heräten 5:10 kahvin laittoon ja eväisiin
hups olihan niitä neljä kun meinasin unohtaa
neitimme poika kaverin joka asui meillä sen ajan kun nuoret kävi kesä töissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2009 - 16:03

Vähän kaiken laista. siis uitiin,käytiin häissä etelä-savossa, pestiin mattoja painepesurilla, käytiin Nokian EEdenissä, Ideaparkissa käytiin.