Mikä taito sinulta puuttuu, jonka haluaisit oppia?

Toi kategoria ei tarkoita, että olis just noihin liittyvä.

Avainsanat: taito joka vielä puuttuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 08:42

Hyvä kielitaito ja laulamisen lahja. Puuttuu muutakin, mutta nuo olis ne tärkeimmät mitä haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2009 - 08:45

Voi kun osaisin piirtää kauniisti ja laulaa sitäkin kauniimmin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 08:56

tällä hetkellä haluaisin omistaa autonkorjaustaidon, jännittää taas saanko autoani käyntiin , siinä on joku valo ogelma, joka imee akun tyhjäksi ja isäntä ehtii sitä vasta illalla korjaan ,... kaikki talonkorjaustyöntaidot, rakennus, puusepäntaidot, putkimiehen , sähkömiehentaidot ei tarviis aina pyytää isäntää rakentamaan tai korjaamaan, kun itse voisn rakennella ja rempata yksiksein.... mutta kielitaito ois kans tosi hyvä...tässä tulikin aika tavalla... näitä puutteita..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 09:05

Rahan teko taito!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 09:26

Haluaisin osata soittaa tuosta noin vain, niinkuin oikeat muusikot, ilman nuotteja, sovitellen omasta päästään sointuja ja sävelmiä. Joskus näen untakin siitä, että minulla olisi tuo taito. Tarvitsen kaikkeen soittamiseeni nuotit, ja se on varsin kahlitsevaa, pianoja kun on sentään siellä täällä (kulttuurikodeissa!), niin olisi mukava soitella toisten iloksi (tai kauhuksi) jotain vaikkapa viihteellistä. Yhtään kapppaletta en enää osaa ulkoa, että edes niitä voisin soitella, enkä jaksa enää harjoitellakaan ulkoa mitään vanhoja osaamiani kappaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.08.2009 - 09:26

Kieli- ja laulutaito olisi hakusessa. Mutta jos minä jotain oikein tärkeätä haluasin, se olisi näkemisen lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 10:40

Haluaisin oppia IHMISEKSI jolla olisi aikaa juuri sinulle ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 10:55

kielitaito ja sisustamisen taito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.08.2009 - 11:33

Kielitaidon puuttuminen harmittaa minua eniten. Ei vaan ole tullut opeteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 11:36

Hyvä lauluääni ja -taito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 12:05

Venäjä,venäjä,venäjä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.08.2009 - 13:37

enemmän sosiaalisia taitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 14:21

Haluaisin paremmin kieliä osata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 15:33

Saksan kielen parempi osaaminen ainakin ekana tulee mieleen, ja sitten tietenkin että osaisin paremmin soittaa kaikenlaista ja laulaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 18:01

haluaisin osata puhua kieliä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2009 - 20:11

Kyllä se on tuo että pitäisi osata muutakin kuin englantia ja ruotsia, tosin niilläkin pärjää aika pitkälle. Myös ennustajan kyky olisi hyvä olla esim. lotossa.